Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Ερασιτέχνης κηπουρός/Διακ.φυλ. (5)

Γεια σας φίλοι μου
Δεν κρατήθηκα και την ξαναφωτογράφισα τη φωτίνια του κήπου μου σήμερα που είχε η Κέρκυρα πολύ όμορφη λιακάδα. Πρέπει να παραδεχθείτε πως είναι πολύ όμορφος θάμνος. Και που να τον δείτε και ανθισμένο.
Ξέρω, πολλοί από εσάς θα με περάσετε για τρελή που μιλάω για τα φυτά μου σαν να πρόκειται για παιδιά μου, αλλά νοιώθω πολύ συνδεδεμένη με αυτά και τα καμαρώνω όταν προκόβουν.
Πρέπει όμως να ομολογήσω πως έχω παιδευτεί πολύ μέχρι να βρω το σωστό τρόπο περιποίησής τους. Το έδαφος του κήπου μου δεν ήταν καλό και το έσκαβα λίγο-λίγο με υπομονή και του πρόσθετα κοπριά. Παρ όλα αυτά τα φυτά μου δεν πρόκοβαν πολύ και άρχισα να τους προσθέτω και λίπασμα χημικό. Το αποτέλεσμα και πάλι δεν ήταν αυτό που θα ήθελα, τα φυτά χαλούσαν πότε για τον ένα και πότε για τον άλλο λόγο. Πότε μου τα έτρωγαν οι μελίγκρες και πότε οι μύκητες. Εγώ όμως εκεί, τον χαβά μου. Έβγαζα τα χαλασμένα, τα αντικαθιστούσα με καινούργια, ξερίζωνα από το βουνό που βρίσκεται πολύ κοντά στο σπίτι μου, μικρά φυτά που μου άρεσαν και τα μεταφύτευα στο κήπο ελπίζοντας πως θα ήταν πιο ανθεκτικά, αφού τα κατάφερναν να επιβιώνουν και στο βουνό χωρίς περιποίηση, και τελικά τα κατάφερα. Ο κήπος είναι τώρα πολύ όμορφος, παρουσιάζει ενδιαφέρον όλες τις εποχές, με τα χρώματα των θάμνων και των λουλουδιών του.
Συνειδητοποίησα τελικά πως μάλλον η υπερβολική μου περιποίηση έβλαπτε τα φυτά μου έως τώρα (πολλή λίπανση και πολύ πότισμα). Μη κάνετε το ίδιο λάθος. Με τη κηπουρική ασκείστε στην υπομονή. Μη βιάζεστε να μεγαλώσουν τα φυτά σας, θέλουν τον χρόνο τους. Και όταν βλέπετε ένα φυτό να μην πηγαίνει καλά, δοκιμάστε να το μεταφέρετε σε κάποια άλλη γωνιά του κήπου ή της βεράντας σας. Μπορεί το μικροκλίμα εκεί να του ταιριάζει καλύτερα. Η κηπουρική θέλει υπομονή και αγάπη και τα αποτελέσματα του κόπου σας θα σας ανταμείψουν με το παραπάνω, πιστέψτε με.
Βελτιώνουν την υγεία σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.