Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Άσκηση (7)

ΑΣ   ΑΣΚΗΘΟΥΜΕ   ΤΩΡΑ  
Γεια σας φίλοι μου
Σιγά- σιγά προχωράμε στις ασκήσεις μας όλο και περισσότερο. Σήμερα σας δίνω ένα αρχικό μάθημα της γυμναστικής που λέγεται πιλάτες. Είναι μία ήρεμη γυμναστική που βοηθάει κυρίως τη στάση του σώματος και τους μυς της πλάτης και της κοιλιάς. Παράλληλα χρησιμοποιεί την αναπνοή στις ασκήσεις, κάτι παρόμοιο με τη γιόγκα, πράγμα που βοηθάει στη ψυχική χαλάρωση. Σας συνιστώ να ξεκινήσετε τη καθημερινή γυμναστική σας με ένα από τα βιντεάκια που σας έχω δώσει σε προηγούμενες αναρτήσεις μου για να ζεσταθείτε, να κάνετε ένα μικρό διάλειμμα και στη συνέχεια να ασκηθείτε στο σημερινό μας βίντεο. Δεν θα χρειαστεί να ξοδέψετε περισσότερο από δεκαπέντε λεπτά συνολικά  από το χρόνο σας, γι αυτό η δικαιολογία πως δεν έχετε χρόνο δεν ευσταθεί. Αποφασίστε να δώσετε καθημερινά στον εαυτό σας λίγη αγάπη και φροντίδα. Το κορμί σας θα σας το ανταποδώσει, χαρίζοντάς σας υγεία.
Προσέξετε πώς πρέπει να μαζεύετε στην εκπνοή τις πλευρές και τη κοιλιά σας, στην αρχική άσκηση, τόσο σφιχτά που να ανασηκώνετε λίγο η λεκάνη σας. 
Δεν είναι καθόλου δύσκολες ασκήσεις. Απόφαση χρειάζεται μόνον, για να προσπαθήσετε.
Χθες πήρα ένα e-mail από μία φίλη που μου γράφει πως έχει αρχίσει να αλλάζει η ζωή της, ξεκίνησε να καλλιεργεί λίγα λαχανικά, να κάνει χαλάρωση και πως νοιώθει πολύ πιο ευτυχισμένη. Μου έδωσε μεγάλη χαρά αυτή η είδηση. Εύχομαι να υπάρχουν και άλλοι ανάμεσά σας, άνδρες και γυναίκες που έχουν αρχίσει να αλλάζουν νοοτροπία ζωής. Θα ήθελα πολύ να με ενημερώνατε. Να ξέρω αν ο κόπος μου σε αυτή την ιστοσελίδα δεν πάει χαμένος....       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.