Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Σελίδες γέλιου (26)

ΕΛΑΤΕ  ΝΑ  ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ  ΜΕ  ΕΝΑ  ΑΝΕΚΔΟΤΟ
Ένα όμορφο ανέκδοτο διάβασα στο Google πριν λίγο καιρό και σας το μεταφέρω:

Ένας γέρος χωρικός γράφει ένα γράμμα στον γιο του που βρίσκεται στη φυλακή για φόνο:
-Αγαπημένε μου γιε, τι κρίμα που δεν είσαι εδώ να με βοηθήσεις με το σκάψιμο του χωραφιού. Είναι η εποχή να φυτέψω πατάτες και δεν έχω πια την δύναμη να σκάψω μόνος μου το χωράφι.
Σε λίγες ημέρες παίρνει απάντηση από τον γιο του:
-Προς Θεού! Μην δοκιμάσεις να σκάψεις το χωράφι πατέρα μου, γιατί έχω θάψει εκεί τα σώματα αυτών που σκότωσα…
Κάποιες ημέρες αργότερα, αστυνομία εισβάλλει στο χωράφι του γέρου χωρικού και σκάβει ολόκληρο το κτήμα ψάχνοντας για τα πτώματα, ενώ ο γερο-χωρικός παίρνει ένα καινούργιο γράμμα από τον γιο του που έλεγε:
-Φύτεψε τώρα τις πατάτες σου πατέρα μου. Ήταν το καλύτερο που μπορούσα να κάνω για σένα, κάτω από αυτές τις συνθήκες….

Αν δεν γελάσατε τουλάχιστον χαμογελάστε φίλες και φίλοι μου. Όπως σας έχω ξαναπεί η κίνηση των μυών του προσώπου όταν γελάμε ή χαμογελάμε στέλνει σήματα στον εγκέφαλο μας που βοηθούν  την υγεία μας, μην το ξεχνάτε.
Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.