Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Ερασιτέχνης κηπουρός/Ανθόκηπος/Καλοκαίρι (2)

Γεια σας φίλοι μου
Η φωτογραφία με τις λαχταριστές ντομάτες που μεγαλώνουν ανάμεσα στα καταπράσινα φύλλα που βλέπετε σήμερα δεν είναι από τον δικό μου λαχανόκηπο, αλλά από αυτόν μιας φίλης που πείσθηκε και αποφάσισε εφέτος να φτιάξει το δικό της μικρό μποστάνι στο κήπο του σπιτιού της στην Αθήνα και συγκεκριμένα στου Παπάγου, όπου μένει. Μου έστειλε όλο περηφάνια τη φωτογραφία από τις ντομάτες της λοιπόν, και εγώ θεώρησα υποχρέωσή μου να σας τη δείξω, πρώτα-πρώτα γιατί πρέπει πάντα να ενθαρρύνουμε όσους προσπαθούν, αλλά και γιατί ελπίζω έτσι πως θα παρασυρθούν και άλλοι από εσάς να ακολουθήσουν το παράδειγμα της φίλης μας. Περιμένω φωτογραφίες.…
Είναι τόσο κρίμα να έχει κανείς χώμα τριγύρω από το σπίτι του και να φυτεύει ….γκαζόν!.... και τριαντάφυλλα, όπως συνηθίζουν οι περισσότεροι. Τα λαχανικά, ξέρετε, μπορούν να συνυπάρξουν με τα λουλούδια, σε ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα, γιατί έτσι μπερδεύονται τα έντομα και τα λαχανικά μας γλυτώνουν τα πολλά ραντίσματα, παραμένοντας υγιή.
Δοκιμάστε να φτιάξετε δικό σας σχέδιο στον κήπο ή το κηπάκι ή το μπαλκόνι σας όπου θα συνδυάσετε λουλούδια και λαχανικά, φωτογραφίστε το αποτέλεσμα και στείλτε το, να το δούμε όλοι. Μπορούμε ακόμη και να κάνουμε ένα μικρό διαγωνισμό και να διαλέξουμε το καλύτερο, αν το επιθυμείτε.
Οι δικές μου ντομάτες είναι ακόμη πολύ μικρές, όπως και όλα τα υπόλοιπα λαχανικά μου, λόγω του Κερκυραϊκού καιρού. Έχουμε δροσιά και βροχή αυτές τις τελευταίες ημέρες. Η ατμόσφαιρα θυμίζει περισσότερο φθινόπωρο παρά καλοκαίρι. Δεν μπορούμε να ευχαριστηθούμε τη θάλασσα με αυτές τις θερμοκρασίες, παρά τις τόσο όμορφες παραλίες του νησιού, γλυτώνουμε όμως τα ποτίσματα. Δεν είναι τυχαίο που το νησί αυτό είναι τόσο καταπράσινο, χειμώνα - καλοκαίρι.
 Τα λουλούδια πάντως δεν πτοούνται από τον καιρό. Οι γλαδιόλες άρχισαν να ανθίζουν επάνω από τη λιμνούλα μου, ενώ σε ένα άλλο παρτέρι, άνθισαν μικρές τριανταφυλλίτσες με ροζ άνθη που συνδυάζονται πολύ όμορφα χρωματικά, με ένα φυτό με μικρά γκριζωπά φύλλα (elichryssum petiolarae είναι το όνομά του) που βρίσκεται μπροστά τους.
Θα τα ξαναπούμε σύντομα….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.