Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Ερασιτέχνης κηπουρός/Ανθόκηπος/Καλοκαίρι (1)

Γεια σας φίλοι μου
Τα χρώματα άλλαξαν και πάλι στον κήπο μου. Τώρα επικρατεί το πορτοκαλί. Στη μια μεριά ανθίζουν οι κλίβιες με τα μακριά λογχωτά φύλλα τους και τα πορτοκαλί σαν καμπανάκια λουλούδια τους. Σε κάποιο ξενοδοχείο της Κέρκυρας, κάπου στην Παλιοκαστρίτσα, είδα πριν από λίγο καιρό και μία άλλη ποικιλία του φυτού με λουλούδια σε ρόζ χρώμα που ανοίγουν σαν χωνάκια, πολύ όμορφη και αυτή. Το ωραίο με αυτό το φυτό είναι πως αν το έχουμε περιποιηθεί αρκετά, στη θέση των λουλουδιών του, όταν αυτά πέσουν, δημιουργούνται κόκκινες μπαλίτσες, (οι καρποί του φυτού) πολύ διακοσμητικές και αυτές, όπως βλέπετε. Όμορφο φυτό για το μπροστινό μέρος των παρτεριών, που ευδοκιμεί πολύ εύκολα και σε γλάστρα. 
Σε άλλες μεριές του κήπου ανθίζουν αυτή την εποχή περήφανα πορτοκαλί χωνάκια, που ζουν μόνον μία ημέρα. Το βράδυ κλείνουν για να μην ξανανοίξουν ποτέ πια…. Την επόμενη μέρα όμως η περιοχή είναι και πάλι γεμάτη από νέα λουλούδια. Έχει κάτι πραγματικά μαγικό η φύση, όσο την παρακολουθείς. Σου δίνει μαθήματα ζωής, σου δείχνει τις πραγματικές αξίες, την ψευδαίσθηση του χρόνου και τόσα άλλα…. Όσοι την αγαπάτε όσο εγώ , θα με καταλαβαίνετε, πιστεύω. Στους υπόλοιπους ίσως φαίνομαι λίγο τρελή ή περίεργη. Δεν πειράζει. Βρίσκομαι εδώ και γράφω τις σκέψεις μου σε αυτή την ιστοσελίδα, και όχι σε κάποιο περιοδικό με πολλούς αναγνώστες, (όχι πως μου το έχουν ζητήσει δηλαδή, εννοώ πως δεν το προσπάθησα) ακριβώς γιατί θέλω να είμαι ο εαυτός μου.
Όσοι από εσάς φίλοι μου μένετε στη Κέρκυρα, σας αρέσουν κάποια από τα φυτά που σας δείχνω και θα θέλατε να τα έχετε και εσείς, απλά ζητήστε μου να σας δώσω. Τα περισσότερα από αυτά πολλαπλασιάζονται πολύ εύκολα και μπορώ να σας χαρίσω μερικά, με μεγάλη μου χαρά. 
Νά στε πάντα καλά

1 σχόλιο:

stella είπε...

αχ τελεια ειναι! λατρευω τα λουλουδια
εχω γεμισει αρωματικα φυτα το μπαλκονι μου

καλο καλοκαιρι να εχουμε!

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.