Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Ερασιτέχνης κηπουρός/Λαχανόκηπος (11)

Γεια σας φίλοι μου
Δεν ξέρετε πόσο μεγάλη είναι η χαρά μου, που βλέπω τον λαχανόκηπο να μπαίνει στη καλοκαιρινή του περίοδο. Τα κολοκυθάκια άρχισαν να αναπτύσσονται, όπως βλέπετε, στα νεαρά φυτά και τα αγγουράκια να κρέμονται στις στηριγμένες σε καλάμια μικρές αγγουριές, που είναι γεμάτες άνθη. Θα φάνε και οι φίλοι μου αγγουράκια φρέσκα και τραγανά, όπως βλέπω, εφέτος. Οι μελιτζάνες και οι πιπεριές μου είναι ακόμη μικρές και δεν έχουν δέσει καρπούς. Τα παντζάρια όμως, όπως μου δείχνουν τα καμαρωτά τους φύλλα στο μικρό παρτέρι που βλέπετε, θα πρέπει να είναι έτοιμα για φάγωμα την επόμενη εβδομάδα. 
Πόσοι άραγε από εσάς φτιάξατε, ακόμη και σε μερικές γλάστρες στο μπαλκόνι σας, εφέτος, μικρό λαχανόκηπο; Πόσοι από εσάς θα γευθείτε για πρώτη φορά καρπούς από τα χεράκια σας, αθώους και θρεπτικούς; Να είσαστε άραγε αρκετοί; Αφήστε μου κανένα σχόλιο, σας το έχω ζητήσει τόσες φορές....
Στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο Λονδίνο ξέρετε, όπως διάβασα πρόσφατα στο περιοδικό Vita, έχει γίνει σοβαρή κίνηση μεταξύ των πολιτών για την καλλιέργεια λαχανικών στα μπαλκόνια, τις βεράντες ή τους μικρούς κήπους. Έχουν φτιαχθεί και ιστοσελίδες που δίνουν συμβουλές και προτροπές για καλλιέργειες σε γλάστρες ή σε χώμα. Και να σκεφθείτε πως το Λονδίνο ούτε στο όνειρό του δεν έχει δει τον Ελληνικό καλοκαιρινό ήλιο και τη ζέστη, που κάνει τόσο πιο νόστιμα τα λαχανικά. 
Οι ιστοσελίδες για όσους ενδιαφέρονται είναι:  http://londonvegetablegardens.blogspot.com/   και
Με αγάπη   

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

σ ευχαριστω για τα τοσο ενδιαφεροντα πραγματα που διαβαζω στο blog σου.ειμαι φανατικη αναγνωστρια σου.εχω παρα πολλα να σου πω αλλα δεν τα καταφερνω με το γραψιμο στον υπολογιστη .να εισαι παντα καλα.

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.