Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (9)

Γρήγορη τεχνική ενεργειακής εναρμόνισης
Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Eικόνα από το Ινστιτούτο Heartmath
Για την ενεργειακή εναρμόνιση (coherence) σας έχω επανειλημμένα  μιλήσει σε αυτήν εδώ την ιστοσελίδα. Για όσους την επισκέπτονται για πρώτη φορά, θα πω μόνον περιληπτικά, πως με αυτή εννοώ μία κατάσταση τέτοια κατά την οποία η καρδιά και ο εγκέφαλός μας  λειτουργούν σε αρμονία, εναρμονίζοντας έτσι και όλες τις ενέργειες που παράγονται στο σώμα μας. Βασική προϋπόθεση για αυτή την κατάσταση είναι τα θετικά συναισθήματα, γιατί είναι αυτά που, όπως έχει αποδειχθεί επιστημονικά, επηρεάζουν τη λειτουργία της καρδιάς μας.
Τα καλά της ενεργειακής εναρμόνισης, όπως πρόσφατα σε άρθρο του Ινστιτούτου Heartmath της Αμερικής αναφέρονται είναι:
  1.     Αύξηση της ανθεκτικότητας
  2.       Σημαντική βελτίωση της εγκεφαλικής λειτουργίας
  3.       Αύξηση της ικανότητας της αυτορύθμισης
  4.      40% αύξηση της παλαιάς μνήμης
  5.      24% αύξηση της πρόσφατης μνήμης
  6.       Αύξηση ικανότητας αυτοσυγκέντρωσης
  7.       Αύξηση ικανότητας διαχείρισης πληροφοριών
  8.       Βελτίωση του χρόνου αντανακλαστικών αντιδράσεων
  9.       Αύξηση των σκορ σε διάφορα τεστ
  10.       Αύξηση της μαθησιακής ικανότητας


Δεν είναι και λίγα τα οφέλη της ενεργειακής εναρμόνισης όπως βλέπετε. Γι αυτό επιμένω να σας τη θυμίζω. Ιδιαίτερα στη τόσο δύσκολη σημερινή εποχή των μεγάλων ανακατατάξεων η διατήρηση της ενεργειακής μας κατάστασης είναι ένα πολύ σημαντικό όπλο αντίστασης γιατί άλλως, πολλοί είναι αυτοί που θα οδηγηθούν σε νόσο εξ αιτίας των αρνητικών συναισθημάτων που οι εξωτερικές συνθήκες τους προκαλούν.

Και πώς να μείνουμε αμέτοχοι συναισθηματικά, θα μου πείτε, όταν μας συμβαίνουν τόσα κακά. Το καταλαβαίνω, ωστόσο, είναι καλύτερα να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες κάποιος όντας υγιής, παρά άρρωστος, δεν συμφωνείτε;

Ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να γλιτώνετε από τα αρνητικά συναισθήματα, για όσους δεν έχετε ακόμη αρχίσει να ασκείστε με τις ασκήσεις χαλάρωσης και ενεργειακής εναρμόνισης που σας έχω δώσει τόσο σε άρθρα μου όσο και σε βίντεο, είναι το Σ Π Α α α που παλαιότερα σας είχα πει (κλικ εδώ για να το ξαναδείτε).

Σήμερα θα σας δώσω  μία ακόμη γρήγορη και εύκολη τεχνική:
1.Πάρτε μερικές βαθύτερες και πιο αργές ανάσες μετρώντας νοερά από το 1-3  με μια μικρή διακοπή στο τέλος, κατά την εισπνοή σας και από το 1-6 με μια μικρή και πάλι διακοπή στο τέλος, κατά την εκπνοή.(1,2,3,στοπ...1,2,3,4,5,6 στοπ...)
2. Συγκεντρωθείτε, στη συνέχεια, για λίγο στη καρδιά σας και παρατηρείστε τους χτύπους της με αγάπη, νιώθοντας ευγνωμοσύνη γι αυτό το όργανο που χτυπάει μέσα στα στήθη σας και σας κρατάει στη ζωή…
3. Κλείστε μετά τα μάτια και σκεφτείτε κάποιον ή κάτι που αγαπάτε και νιώστε πόσο το αγαπάτε, ότι και αν είναι αυτό, ή φέρτε στο νου σας μία ευτυχισμένη στιγμή της ζωής σας και αναβιώστε την για λίγο νοερά, ή τέλος σκεφθείτε με ευγνωμοσύνη όσα θετικά έχετε και απολαμβάνετε στη ζωή.

Όποτε νιώθετε άσχημα και πεσμένοι ψυχικά, δοκιμάστε εκτός από το ΣΠΑαα... και αυτή τη γρήγορη τεχνική. Θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα και δεν θα αφήσει να αποδιοργανωθείτε ενεργειακά, ώστε να γίνει ευάλωτος σε μικρόβια και άλλες ασθένειες ο οργανισμός σας. Είναι μια τεχνική που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τόσο οι ενήλικες όσο και οι έφηβοι με πολύ καλά αποτελέσματα.

Προσπαθήστε όμως να ασκηθείτε στη συνέχεια και πιο συστηματικά, με τις ασκήσεις που σας έχω δώσει στα αντίστοιχα βίντεο, για να έχετε αποτελέσματα διαρκείας. Θα εκπλαγείτε με την αλλαγή που θα δείτε στις αντιδράσεις και τη συμπεριφορά σας. Όλα τα πράγματα άλλωστε δεν έχουν μόνο μία όψη, όπως ξέρετε. Εξαρτάται από το πώς εμείς τα βλέπουμε.
Μην μένετε όμως μόνο στις ασκήσεις χαλάρωσης, η διαχείριση των συναισθημάτων όπως σας είπα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την υγεία. Πρέπει λοιπόν να ασκηθείτε στη συνέχεια με τις ασκήσεις ενεργειακής εναρμόνισης. 
Σας εύχομαι κάθε καλό

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.