Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (21)


Συμβουλές για έναν καλό και ευχάριστο ύπνο και μια καλύτερη ζωή

Πέντε ερωτήσεις που θα ήταν καλό να κάνουμε συχνά στον εαυτό μας, ιδιαίτερα το βράδυ πριν μας πάρει ο ύπνος, προκειμένου τα στρες της ζωής να μη καταστρέψουν την υγεία μας είναι οι πιο κάτω:
  1.  Γέλασα αρκετές φορές σήμερα;
  2.  Άφησα έστω και για λίγο τα γεγονότα να συμβούν γύρω μου χωρίς να προσπαθώ να τα ελέγχω;
  3. Εκπλήρωσα σήμερα κάποια μικρή ή μεγάλη επιθυμία μου;
  4. Έκανα κάτι σήμερα σχετικό με τις ιδιαίτερες κλίσεις και ικανότητές μου;
  5. Έκανα κάποιον άνθρωπο ή ζώο να νιώσει μια μικρή έστω ικανοποίηση;

Στη συνέχεια πάρτε μερικές ήρεμες, λίγο βαθύτερες από το κανονικό, αναπνοές συγκεντρωμένοι στους χτύπους της καρδιάς σας... νιώστε για λίγο πως ο αέρας που αναπνέετε φέρνει ηρεμία και γαλήνη σε αυτή, ενώ  η εκπνοή σας βγάζει από μέσα της βάρη και αρνητικά συναισθήματα… 
Μετά, φέρτε στον νου σας κάτι που αγαπάτε πολύ και νιώστε πόσο πολύ το αγαπάτε, ή φέρτε στον νου σας μια σκηνή χαράς και ευτυχίας από τη ζωή σας και νιώστε ξανά αυτό το συναίσθημα χαράς, ή νιώστε ευγνωμοσύνη για κάποια πράγματα που έχετε και απολαμβάνετε στη ζωή…  
Τέλος, σκεφθείτε πως αύριο ξημερώνει μια καινούργια μέρα και όλα θα τα κάνετε καλύτερα αυτή τη φορά…
Καλό σας ύπνο

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.