Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Σελίδες γέλιου (37)

Ελάτε να γελάσουμε τώρα...
με 9 έξυπνες ατάκες που μου άρεσαν πολύ. 
Τι καλά που ο Έλληνας δεν χάνει το χιούμορ του!... 



 1.       Η ευτυχία είναι σαν να κατουριέσαι πάνω σου, όλοι μπορούν να την δουν
αλλά μόνο εσυ μπορείς να νιώσεις την ζεστασιά !!!

 2.       Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος

   3.       Παίζουμε τρόικα?
-Δηλαδή?
-Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω…


4.   Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμένα...

         5.  Το shopping πλεον εχει καταντήσει βλέπing

          6.      Απ' όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι κι οι κάλτσες δυσκολεύονται να βρουν ταίρι

 7.     Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθήματα

 8.   Άρχισα να λέω βρομόλογα στο καλοριφέρ μπας και ανάψει...

           9.    Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση: -Έχετε πιει;;; Έχετε πιει;;; Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει!... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.