Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2013

Υγιεινή διατροφή/χοληστερίνη (15)


Γεια σας φίλες και φίλοι
Πρόσφατα ανέβασα στο κανάλι μου στο Youtube ένα νέο μικρό εκπαιδευτικό βίντεο που αφορά την χοληστερίνη και την αντιμετώπισή της. Μπορείτε να το βρείτε και στη σελίδα των εκπαιδευτικών βίντεο αυτής εδώ της ιστοσελίδας. Κλικ εδώ για να το παρακολουθήσετε.

Κρίνω σκόπιμο όμως να σας διευκρινίσω εδώ και κάτι ακόμη που ενδιαφέρει αρκετούς επάνω στο θέμα αυτό της χοληστερίνης. Το θέμα των γαρίδων και των θαλασσινών γενικότερα, που μάλλον είναι παρεξηγημένο.
Πράγματι οι γαρίδες περιέχουν μεγαλύτερη ποσότητα χοληστερίνης από τα άλλα κρέατα, ωστόσο αυτό που έχει σημασία για τη δική μας τιμή της χοληστερίνης είναι η περιεκτικότητα των  τροφών σε κορεσμένα λίπη, γιατί από αυτά φτιάχνει με τον μεταβολισμό τους ο οργανισμός τη δική του χοληστερίνη, και όχι τόσο η περιεκτικότητα αυτών των τροφών σε χοληστερίνη.

Δεν πρέπει να φοβάται να φάει κανείς γαρίδες λοιπόν, εκτός εάν είναι μαγειρεμένες με βούτυρο ή άλλα λίπη ή αν τις τρώει πολύ συχνά. Αποτελούν άλλωστε αυτές τροφή που όπως και τα ψάρια, περιέχει τα πολύ ωφέλιμα για τον οργανισμό μας ω3 λιπαρά οξέα, αλλά και βιταμίνη Β12, σίδηρο, ιώδιο, κάλλιο, σελήνιο, φώσφορο καθώς και μικρές ποσότητες ασβεστίου, μαγνησίου και νατρίου. Μέταλλα και βιταμίνες δηλαδή που είναι πολύ σημαντικά για το δέρμα, τα δόντια και τα κόκκαλά μας.
Ένα τέτοιο γεύμα λοιπόν την εβδομάδα δεν βλάπτει, αρκεί να μην συνδυάζεται όπως σας είπα με άλλα λιπαρά (γαλακτοκομικά, λίπη κ.λπ).
Σύντομα πρόκειται να εκδοθεί και το δεύτερο βιβλίο μου με πρακτικές οδηγίες για την αντιμετώπιση του στρες, όπου θα βρείτε πολύ περισσότερες και αναλυτικές διατροφικές οδηγίες.
Με αγάπη
Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.