Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Υγιεινές συνταγές/σούπες (6)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Μία αναγνώστρια της ιστοσελίδας μου ζήτησε πριν λίγες ημέρες να γράψω μια συνταγή για σούπα μπρόκολου. Μου φάνηκε περίεργο, μια που το διαδίκτυο είναι γεμάτο συνταγές κάθε είδους. Έκανα λοιπόν μία μικρή έρευνα επάνω στο θέμα, αλλά η γεύση που νοερά μου άφηναν οι συνταγές που διάβασα, δεν ταίριαζαν με το γούστο μου. Αποφάσισα λοιπόν να δοκιμάσω σήμερα να φτιάξω μια δική μου εκδοχή. Έγινε πολύ νόστιμη, είναι και πολύ εύκολη, και σας την παρουσιάζω.
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ
Σούπα μπρόκολου
Υλικά σούπας μπρόκολου
1 μεγάλο μπρόκολο κομμένο σε μπουκετάκια (και τα μαλακά κοτσάνια)
1 μεγάλο κρεμμύδι χοντροκομμένο
1 μήλο καθαρισμένο και κομμένο
1 μέτρια πατάτα χοντροκομμένη
1/2 ματσάκι μαϊντανός
1 κ.γ. πιπέρι πράσινο σε κόκκους (κοπανισμένο)
1 κ.γ. κόλιαντρο σε κόκκους (κοπανισμένο)
8 κ.σ. λάδι
Γιαούρτι για το σερβίρισμα


Σε κατσαρόλα βάζουμε όλα τα υλικά εκτός από το γιαούρτι να βράσουν για 15-20 λεπτά, με νερό (να φτάνει δύο περίπου δάκτυλα κάτω από την επιφάνεια των λαχανικών). Στην συνέχεια πολτοποιούμε τη σούπα είτε με την ηλεκτρική ράβδο είτε στο μπλέντερ.

Τη σερβίρουμε με μία κουταλιά γιαούρτι και λίγα κρουτόν σίκαλης.

Κρουτόν σίκαλης : φέτες ψωμιού σίκαλης ολικής άλεσης, ψημένες στη φριγανιέρα. Τις τρίβουμε, όσο είναι ζεστές, με λίγο σκόρδο και από τις δύο μεριές και στη συνέχεια τις κόβουμε σε μικρά κυβάκια

Καλή σας όρεξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.