Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Ερασιτέχνης κηπουρός/Ανθοκηπος/Αν.-Φθιν. (19)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Τα φυτά που τον χειμώνα γεμίζουν κόκκινα μπαλάκια και ομορφαίνουν τον κήπο, αυτόν τον καιρό είναι ανθισμένα και τα φωτογράφισα να σας τα δείξω.
Στις πρώτες φωτογραφίες βλέπετε το κυδωνίστρο.  Είναι ο θάμνος που στολισμένος τον χειμώνα με τα κόκκινα μπαλάκια του, κάνει πολύ όμορφη αντίθεση πίσω από τις κίτρινες χειμωνιάτικες μαργαρίτες του κήπου, όπως σας έχω δείξει σε παλαιότερη φωτογραφία. Οι μαργαρίτες όμως τώρα δεν υπάρχουν και οι θάμνοι τους είναι κλαδεμένοι, γι αυτό δεν τις βλέπετε. Στη φωτογραφία δεξιά, φαίνονται από κοντά τα λουλούδια του κυδωνίαστρου που μετατρέπονται σε κόκκινα μπαλάκια τον χειμώνα.
Στις πιο κάτω φωτογραφίες βλέπετε τις ναντίνες. Ανθισμένες και αυτές με τα λευκωπά λουλούδια τους σε μεγάλα τσαμπιά. Δεν θυμάμαι εάν σας το έχω ξαναπεί, αλλά αυτοί οι θάμνοι, ανακάλυψα πως αγαπούν τα όξινα χώματα, όπως οι ορτανσίες, οι αζαλέες, οι γαρδένιες και οι καμέλιες. Γιατί ενώ στον κήπο κάποιας φίλης μου θεριεύουν και είναι γεμάτες κόκκινα μπαλάκια τον χειμώνα, στον δικό μου κήπο, παρέμεναν παρά τις λιπάνσεις και τις περιποιήσεις μου, αδύνατες και δεν έδεναν καρπούς. Πρόσεξα όμως πως στον δικό της κήπο θεριεύουν επίσης και οι καμέλιες, οι οποίες έχουν γίνει ολόκληρα δέντρα, φυτεμένες στο χώμα και όχι σε γλάστρες. Αυτό με έκανε να υποψιαστώ πως πιθανόν και οι ναντίνες να θέλουν  παρόμοιες συνθήκες. Έτσι άρχισα να τις περιποιούμαι ακριβώς όπως τις ορτανσίες, την καμέλια και τις γαρδένιες μου, που διατηρούνται πολύ καλά  (όπως βλέπετε στις δύο φωτογραφίες) και έχουν πολύ καλή ανθοφορία .
Περιποίηση οξύφιλων φυτών.
Από τον Μάρτιο δηλαδή και μέχρι τον Νοέμβρη, τις ποτίζω κάθε τρίτη ημέρα. Ποτίζω την μία φορά με σκέτο νερό. Την επόμενη φορά μετά το πότισμα, προσθέτω εναλλάξ πότε υγρό λίπασμα algoflash για ορτανσίες κ.λ.π.(δεν πρόκειται για διαφήμιση, αυτό βρίσκω  στα ράφια του σούπερ μάρκετ που ψωνίζω) και πότε υγρό σίδηρο της ίδιας μάρκας.  
Ένα πότισμα με σκέτο νερό δηλαδή, ένα με λίπασμα. Ένα πότισμα με σκέτο νερό, ένα με σίδηρο και πάλι από την αρχή. Δοκιμάστε το θα δείτε σίγουρα πολύ καλά αποτελέσματα αν έχετε κάποιο από αυτά τα φυτά. Κάτι ακόμη που είναι απαραίτητο για αυτά είναι να βρίσκονται σε θέση προφυλαγμένη από τον πολύ ήλιο.
Είχα δίκιο.
Από τον καιρό που άρχισα αυτή την περιποίηση, οι ναντίνες μου θέριεψαν και γέμισαν λουλούδια. Μένει να δούμε αν θα δέσουν και πολλά κόκκινα κομπάκια τον χεμώνα. Θα σας τις ξαναφωτογραφίσω για να δείτε και εσείς το αποτέλεσμα.
Και επειδή σήμερα το πρωί είδα το πρώτο νούφαρο να ανθίζει στην λιμνούλα μου, σας το φωτογράφισα και αυτό. Δεν είναι γλύκα;
Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.