Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Σελίδες γέλιου (34)


Ελάτε να γελάσουμε λίγο...
Με μερικά μικρά ανέκδοτα που μου έστειλε μια φίλη ελπίζω να σας κάνω να γελάσετε λίγό σήμερα, ή τουλάχιστον να χαμογελάσετε...

1.Kαλά ρε φίλε μένεις κοντά σε παραθαλάσσια περιοχή και δεν ξέρεις να κολυμπάς;
-Γιατί ρε βλάκα εσύ που μένεις κοντά σε αεροδρόμιο ξέρεις να πετάς;


2.Προς όλες τις νοικοκυρές: ...
μ΄ένα γραμμάριο Fairy πλένεις 100 πιάτα...
μ΄ένα γραμμάριο κόκα πλένεις 100 πιάτα ... σκουπίζεις ... σφουγγαρίζεις ...
μαγειρεύεις ... κουρεύεις το γρασίδι...

3.Μια γριούλα πάει στο νοσοκομείο με σφαίρα στο αριστερό γόνατο. Της λέει ο γιατρός:
-Τι έγινε γιαγιά; ποιος σε πυροβόλησε;
-Μόνη μου παιδάκι μου. Ήθελα να αυτοκτονήσω.
-Και καλά πως πέτυχες το γόνατο;
-Πήρα το γιο μου τηλέφωνο και τον ρώτησα που έχουμε την καρδιά, και μου είπε :
κάτω από το αριστερό στήθος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.