Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (15)

Νέα σειρά μικρών βίντεο για τη διαχείριση των συναισθημάτων
Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Πριν λίγες ημέρες, ανέβασα στο κανάλι μου στο YouTube ένα νέο μικρό βίντεο, το πρώτο από μία σειρά με θέματα για σκέψη και προβληματισμό, που οδηγούν σε καλύτερο έλεγχο των συναισθημάτων μας.
Θα ήθελα πολύ  αφενός να αξιολογήσετε αυτά τα μικρά βίντεο (κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο, μου αρέσει ή δεν μου αρέσει) και αφετέρου να καταθέσετε κάτω από τα βίντεο σχετικά σας σχόλια, ώστε να μπορεί να γίνει κάποια έστω και μικρή κουβέντα επάνω στο θέμα που αναφέρεται στο βίντεο.
Οι διαφορετικές αναλύσεις και όψεις ενός θέματος όπως αυτές γίνονται από διαφορετικούς ανθρώπους, βοηθούν πολύ στην καλύτερη κατανόησή του από όλους και οδηγούν σε σκέψεις και προβληματισμούς που πιθανόν να μην είχε κάποιος σκεφτεί από την αρχή. 
Η συμμετοχή σας λοιπόν με σκέψεις και σχόλια κάτω από τα βίντεο αυτά, θα βοηθήσει και εσάς αλλά και πολλούς άλλους που θα τα διαβάζουν, να σκεφτούν και να προβληματιστούν ακόμη περισσότερο, πράγμα που θα οδηγήσει σε καλύτερη διαχείριση των συναισθημάτων τους.
Στο πρώτο αυτό θέμα που αφορά το εγώ μας, αφού συνειδητοποιήσει κανείς τι είναι αυτό, στη συνέχεια μπορεί να οδηγηθεί ο νους του και σε άλλες σκέψεις σχετικές, όπως το κατά πόσο εξαρτάται από εμάς τους ίδιους το να το ελέγξουμε και να το αλλάξουμε. Μπορώ δηλαδή εγώ, να αντιληφθώ και να αλλάξω το εγώ μου; !...
Μπορεί να φαίνεται σχήμα οξύμωρο το πιο πάνω, ωστόσο οδηγεί σε πολύ βαθιές σκέψεις σχετικά με το ποιοι είμαστε και τι δυνάμεις κρύβουμε μέσα μας και βοηθάνε πολύ την ικανότητά μας να διαχειριζόμαστε τα συναισθήματά μας. 
Περιμένοντας την ανταπόκρισή σας... 
Σας εύχομαι κάθε καλό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.