Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ (16)

Γεια σας
Στο μικρό βίντεο με το ερώτημα τι είναι το εγώ μας που ανέβασα στην αρχή του μήνα στο κανάλι μου στο YouTube και σας ζήτησα να πάρετε μέρος σε μια συζήτηση θέτοντας ερωτήματα και προβληματισμούς δεν δείξατε ανταπόκριση.
Ωστόσο εγώ, πιστή στη πρόθεσή μου να σας κάνω να σκεφθείτε επάνω στο θέμα αυτό που το θεωρώ βασικό για να μπορέσει κανείς να αρχίσει να διαχειρίζεται σωστά τα συναισθήματά του, επανέρχομαι με ένα καινούργιο μικρό βίντεο (κλικ εδώ για να το δείτε) στο οποίο σας καταθέτω δικές μου σκέψεις και προβληματισμούς επάνω στο ζήτημα του εγώ. Ελπίζω οι σκέψεις μου να μην σας αφήσουν αδιάφορους και να δώσουν τροφή σε δικές σας σκέψεις και προβληματισμούς, συμφωνίες ή διαφωνίες.
Γιατί πιστέψτε με, τέτοιες σκέψεις βοηθούν πολύ να δούμε με άλλα μάτια τα συναισθήματά μας. Και όπως πολλές φορές σας έχω σε αυτή την ιστοσελίδα πει, τα συναισθήματά μας παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην υγεία μας.
Με πολλή αγάπη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.