Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Ερασιτέχνης κηπουρός/Ανθόκηπος/Καλοκαίρι (6)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Γυμναστήκατε καθόλου σήμερα; Εγώ έσκαψα το μαλακωμένο από τη πρόσφατη Κερκυραϊκή βροχή παρτέρι με τις αγκινάρες μου, τις αραίωσα και απέκτησα περισσότερα φυτά. Τους πρόσθεσα και καλά χωνεμένη κοπριά με την οποία με προμήθεψε μία καλή φίλη, ελπίζοντας να φάω περισσότερες αγκινάρες την επόμενη άνοιξη και τέλος, τράβηξα και μία φωτογραφία από το μεγαλωμένο και φρεσκοφυτεμένο παρτέρι μου για να με πιστέψετε….
Ενώ όμως ήμουν έτοιμη να μπω στο σπίτι και να αλλάξω τα λασπωμένα ρούχα μου, κάνω έτσι και τι να δω… Το κακτοειδές φυτό μου που βγάζει εκείνα τα πανέμορφα μεγάλα μυρωδάτα λουλούδια που ζούνε μόνον μία ημέρα (σας είχα φωτογραφίσει ένα τέτοιο λουλούδι του παλαιότερα) ήταν γεμάτο μπουμπούκια και λουλούδια! Τρελάθηκα από την χαρά μου και μια που είχα την φωτογραφική μηχανή κοντά μου άρχισα να το φωτογραφίζω από όλες τις μεριές. Δεν είναι πανέμορφο; Κρίμα που δεν γνωρίζω το όνομά του για να σας το πω…
Η τόσο μεγάλη του ανθοφορία είναι προφανώς αποτέλεσμα μιας κουταλιάς λιπάσματος που έβαλα στη γλάστρα του κατά τα μέσα του Σεπτέμβρη. Χρειάζονται οι γλάστρες λίπασμα, ξέρετε, τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο. Μία κατά τον Μάρτιο και μία τον Σεπτέμβριο, όπως επίσης και τα ανθοφόρα φυτά του κήπου, προκειμένου να ενισχυθεί η ανθοφορία τους. Αν νομίζετε πως τα φυτά σας χρειάζονται περισσότερη ενίσχυση, μπορείτε να συνεχίσετε να λιπαίνετε τις γλάστρες σας μία φορά τον μήνα κατά τη διάρκεια της άνοιξης και του φθινοπώρου. Το καλοκαίρι όμως με τη ζέστη όπως και τον χειμώνα με το κρύο, πρέπει να αφήνετε τα φυτά να ξεκουράζονται.
Τον κήπο είναι πολύ καλύτερο να τον ενισχύετε άνοιξη και φθινόπωρο και με κοπριά ζωϊκή ή φυτική ώστε να βελτιώνεται έτσι η ποιότητα του χώματος και να γίνεται αυτό πιο αφράτο.
Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.