Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

Άσκηση (29)

Ελάτε να ασκηθούμε...      
Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Πόσοι και πόσες από εσάς υποφέρετε από ημικρανίες; Σε εσάς που παιδεύεστε με αυτό το σύμπτωμα απευθύνεται το σημερινό άρθρο μου σχετικά με την άσκηση.
Δεν θα σας δώσω καινούργιες ασκήσεις αυτή την φορά. Άλλωστε αν ανατρέξετε στις προηγούμενες δημοσιεύσεις αυτής της στήλης θα βρείτε πολλές ασκήσεις τόσο για εσάς όσο και για τα παιδιά σας αλλά ακόμη και για τους ηλικιωμένους γονείς σας. Το διαδίκτυο (youtube.com/exercise)  είναι γεμάτο από τέτοιες ασκήσεις για όλα τα γούστα και εγώ έχω διαλέξει και σας έχω δώσει εδώ  κατά καιρούς κάποιες αντιπροσωπευτικές από αυτές.
Σήμερα όμως απευθύνομαι σε όσους και όσες πάσχουν από ημικρανίες, για να τους πω ότι πρόσφατη έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα πως η άσκηση όταν γίνεται σε σταθερή βάση, είναι εξ ίσου αποτελεσματική για την πρόληψη της ημικρανίας όσο είναι η χαλάρωση αλλά και τα φάρμακα.  
Ο χρόνος άσκησης στην έρευνα αυτή ήταν 40 λεπτά, τρεις φορές την εβδομάδα.
Μη καθυστερείτε λοιπόν φίλες και φίλοι που πάσχετε από ημικρανίες. Ξεκινήστε να ασκείστε. Όχι μόνον τρεις αλλά και περισσότερες φορές την εβδομάδα. Δεν είναι απαραίτητο να τρώτε την ώρα σας αλλά και τα χρήματά σας στα γυμναστήρια. Μπορείτε πολύ καλά να ασκηθείτε και στο σπίτι σας αρκεί να το αποφασίσετε και να το προγραμματίσετε. Τις ημέρες που δεν θα μπορείτε να ασκηθείτε, προσπαθήστε να περπατήσετε μισή τουλάχιστον ώρα με γρήγορο βηματισμό αποφεύγοντας να πάρετε τη συγκοινωνία ή ταξί, ή να ανεβοκατεβείτε κάποιες σκάλες μερικές φορές, αντί να πάρετε το ασανσέρ.
Όπως πολλές φορές σας έχω πει σε αυτή την ιστοσελίδα, η άσκηση είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση των στρες της ζωής γιατί χωρίς αυτήν οι παραγόμενες από το στρες ορμόνες βλάπτουν τα κύτταρά μας και οδηγούν σε νοσήματα. Μην αναβάλλετε λοιπόν συνεχώς την άσκησή σας με διάφορες δικαιολογίες.
Οι ημικρανίες, όπως και οι αλλεργίες είναι νοσήματα που κατ’ εξοχήν οφείλονται στο στρες, και ειδικότερα σε διαταραχή που αυτό το τελευταίο προκαλεί σε κάποια κύτταρα του ανοσοποιητικού μας συστήματος.
Ασκηθείτε λοιπόν.... Εγώ θα είμαι εδώ να σας το θυμίζω συχνά
Με αγάπη
Πηγή:  1. Natural Standard: The Authority on Integrative Medicine. www.naturalstandard.com

              2. Varkey E, Cider A, Carlsson J, et al. Exercise as migraine prophylaxis: A randomized study using relaxation and topiramate as controls. Cephalalgia. 2011 Sep 2. View Abstract
Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.