Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Ερασιτέχνης κηπουρός/Διακ.φυλ. (6)

Καλημέρα φίλοι μου
Καταπληκτικός ο καιρός για να ασχοληθεί κανείς με τον κήπο αυτέ τις ημέρες, πράγμα που έκανα ,όπως φαίνεται, σε υπερβολή, και μία ίωση που είχα με παιδεύει τώρα τέσσερες ημέρες. Σήμερα αποφάσισα λοιπόν να κάτσω σαν καλό παιδί να αναπαυθώ, για να βοηθήσω τον οργανισμό μου να νικήσει τον ιό που τον έχει αναστατώσει, και βρήκα έτσι ευκαιρία να σας γράψω δυό λόγια και να σας δείξω και τις καινούργιες φωτογραφίες μου.
Τα μικρά φυτά μου (ντομάτες και αγγουράκια) άρχισαν να μεγαλώνουν, όπως βλέπετε στα μεγαλύτερα κουτάκια τους. Σε δύο εβδομάδες ελπίζω να είναι έτοιμα για να τα φυτέψω έξω στον κήπο. Ενώ οι φασολιές μου άρχισαν και αυτές να αναπτύσσονται. Είναι πολύ εύκολο να φυτέψετε φασόλια ξέρετε. Απλά τα μουσκεύετε από το βράδυ στο νερό και την επομένη τα βυθίζετε δύο-δύο (ώστε να κρατήσετε το πιο γερό, όταν βλαστήσουν) με το δάχτυλό σας, σε χώμα μαλακό σε 1-2 πόντους βάθος, όχι περισσότερο γιατί δεν θα βλαστήσουν, σε αποστάσεις περίπου 10 εκατοστών. Αν θέλετε μπορείτε να το κάνετε και σε γλάστρες, όπως σας έχω ξαναπεί. Και λουλούδια θα έχετε σε λίγο και φασολάκια για να τρώτε. Δοκιμάστε το. Βάλτε όμως 2-3 καλάμια μέσα στις γλάστρες σας για να έχουν κάπου να σκαρφαλώσουν και να τυλιχτούν τα φυτά σας. Το να φυτεύεις ένα σπόρο και στη συνέχεια να περιποιείσαι το μικρό φυτό μέχρι αυτό να δώσει άνθη και καρπούς που θα τους γευθείς, είναι μια μαγική διαδικασία που σε φέρνει κοντά στο μεγαλείο της ζωής και της δημιουργίας. Δείξτε το στα παιδιά σας.
Στη πίσω αυλή μου τώρα, μπορεί να τέλειωσε η μωβ μαγεία της ανθισμένης γλυτσίνιας, στο βάθος όμως τώρα τραβάει το βλέμμα μια τριανταφυλλιά στολισμένη στα ροζ σαν νύφη….
Ενώ στη μπροστινή αυλή, μπροστά σε ένα παράθυρο, μια άλλη, αναρριχόμενη σε χρώμα φούξια αυτή τη φορά, κάνει παρέα με τα κάτασπρα μεγάλα λουλούδια μιας αναρριχόμενης κληματίδας (σας είχα πριν λίγες μέρες φωτογραφήσει το πρώτο της λουλούδι) και τον εκπληκτικό μου θάμνο με τα μπλε λουλούδια του.
Στο ίδιο παρτέρι από κάτω, κοντά στις κίτρινες ίριδες, μία έρπουσα μωβ κληματίδα έκανε δειλά την εμφάνισή της  για να συνεισφέρει και αυτή στην χρωματική πανδαισία του κήπου. Σε λίγο θα έχει κατακλίσει το παρτέρι με το μωβ της χρώμα. Κάντε κλικ επάνω στη φωτογραφία για να τη δείτε καλύτερα. Δεν ξέρει κανείς τι να πρωτοθαυμάσει αυτή την εποχή στους κήπους….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.