Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Σελίδες γέλιου (32)


Ελάτε να γελάσουμε με ένα ανέκδοτο

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Με ένα μικρό ανέκδοτο που μου έστειλε ένας φίλος, με το οποίο γέλασα πολύ, αποφάσισα σήμερα να σας κάνω να γελάσετε. Ελπίζω να τα καταφέρω, γιατί το γέλιο είναι ένα πολύ καλό όπλο εναντίον του στρες, όπως πολλές φορές σας έχω εξηγήσει.   

Ο τυφλός και η ξανθιά
Ήταν ένας τυφλός και μπήκε κατά λάθος σε ένα bar για γυναίκες. Κάθεται και νομίζοντας ότι μιλάει στον μπάρμαν, λέει:
"Φίλε, να σου πω το τελευταίο ανέκδοτο για ξανθιές;"
Τον ακούει μια γυναίκα που καθόταν πιο  δίπλα και του λέει:
"Φίλε, πριν πεις το ανέκδοτο πρέπει να σου  πω 5 πράγματα:
1) η barwoman είναι ξανθιά,
2) η σερβιτόρα είναι ξανθιά,
3) η κοπέλα που κάθεται αριστερά σου είναι 1.90, ξανθιά και έχει μαύρη ζώνη στο καράτε,
4) η κοπέλα που κάθεται δεξιά σου είναι ξανθιά και μόλις προχθές αποφυλακίστηκε για φόνο και...
5) ... είμαι κι εγώ ξανθιά.. Λοιπόν, θέλεις να πεις ακόμη το ανέκδοτό σου;"

Και τότε της απαντάει ο τυφλός: "Ε, άστο...άμα είναι να το εξηγώ 5 φορές..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.