Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012

Χαλάρωση (48)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Ένα ακόμη δώρο έχω για εσάς σήμερα. Αυτό το Σαββατοκύριακο σας μαγνητοφώνησα μία άσκηση ολοκληρωμένης χαλάρωσης, που περιλαμβάνει τις τρεις προηγούμενες σε μία συνεχή σειρά. Με αυτήν μπορείτε να απολαύσετε την πραγματική χαλάρωση, που θα ωφελήσει πολύ την υγεία σας, αν ασκείστε καθημερινά.
Ελπίζω να έχετε μέχρι τώρα ασκηθεί αρκετές φορές στη χαλάρωση με τις προηγούμενες ασκήσεις (αναπνευστική, μυϊκή και πνευματική χαλάρωση) όπως σας έχω συστήσει.
Συνιστώ όμως στους καινούργιους αναγνώστες, να μην προσπαθήσουν να ασκηθούν κατ’ ευθείαν με αυτή την τέταρτη άσκηση, παρά μόνον αφού ασκηθούν αρκετές φορές με τις τρεις πρώτες, ξεχωριστά, γιατί τότε μόνον θα απολαύσουν όλα όσα η τέταρτη αυτή άσκηση μπορεί να τους προσφέρει.
Η τέταρτη αυτή άσκηση, δεν έχει μουσική, όπως θα παρατηρήσετε. Ο λόγος είναι πως πρέπει να μάθετε να αυτοσυγκεντρώνεστε στην αναπνοή, το σώμα και τους οραματισμούς σας, και να οδηγείστε σε χαλάρωση, χωρίς άλλη βοήθεια, ώστε να μπορείτε να χαλαρώνετε όπου και όποτε το θελήσετε.
Εύχομαι αυτές οι ασκήσεις να βοηθήσουν πολλούς και πολλές ανάμεσά σας. Είναι πραγματικά ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την αντιμετώπιση των στρες της ζωής που μας κατακλύζουν.
Ωστόσο, προτιμότερο είναι αφού ασκηθείτε αρκετές φορές ακούγοντας την φωνή μου, να προσπαθήσετε μετά από λίγο καιρό να κάνετε την άσκηση της ολοκληρωμένης χαλάρωσης μόνοι σας, σε απόλυτη σιωπή, με την ανάμνηση και μόνον της φωνής μου. Αυτό θα σας εκπαιδεύσει ακόμη περισσότερο στην αυτοσυγκέντρωση και όταν το καταφέρετε, θα έχετε στα χέρια σας ένα καταπληκτικό εργαλείο που θα σας βοηθάει να βρίσκετε την εσωτερική σας γαλήνη κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Βοηθάει όπως σας έχω ξαναπεί (στις δημοσιεύσεις με τις ασκήσεις διαχείρισης συναισθημάτων και ενεργειακής εναρμόνισης), να έχετε κάποια σταθερή θέση όπου θα ασκείστε στη χαλάρωση, μια ήσυχη γωνιά του σπιτιού σας πάντα την ίδια, και να φροντίζετε να κλίνετε τα τηλέφωνα ώστε να μην ενοχληθείτε και τρομάξετε από κάποιο ξαφνικό τους κουδούνισμα.
Θα τα ξαναπούμε σύντομα, με περισσότερες ασκήσεις. Έως τότε, σας εύχομαι ολόψυχα, κάθε καλό.

* Περιμένω τα σχόλιά σας
** Τη διεύθυνση για να ακούσετε την άσκηση θα βρείτε όπως και τις προηγούμενες στη σελίδα "ασκήσεις χαλάρωσης "audio".
Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.