Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Άσκηση/Κηπουρική/Λαχανόκηπος (19)

Ο καιρός στο νησί μας είναι άστατος αυτόν τον καιρό. Πότε καλοκαιρινός και πότε φθινοπωριάτικος. Δεν ξέρει πώς να ντυθεί κανείς,
Ευτυχώς όμως τον λαχανόκηπό μου προς το παρόν δεν τον έχει επηρεάσει αυτή η αστάθεια  του καιρού. Φράουλες ωριμάζουν καθημερινά και απολαμβάνω τη γλύκα τους, τα πρώτα (πράσινα ακόμη) ντοματίνια μεγαλώνουν στις αδύναμες ακόμη ντοματιές και έκαναν την εμφάνισή τους επάνω στα μικροσκοπικά ακόμη φυτά τους, τα πρώτα αγγουράκια.
Πολλά από τα φύλλα στις φράουλες όμως, είναι γεμάτα τρύπες ή φαγωμένα στις άκρες τους. Πιθανότατα τρέφονται επάνω τους σαλιγκάρια.΄Έβαλα λοιπόν μέσα στις γλάστρες τους μερικά τσόφλια από αβγά, για να κάνω τα αγαπημένα μικροσκοπικά ζωάκια να πάνε να βρουν τροφή σε κάποιο άλλο φυτό του κήπου... Το ξέρατε πως τα τσόφλια των αβγών διώχνουν τα σαλιγκάρια; 
Οι αγκινάρες μου με τροφοδοτούν ακόμη με τα τρυφερότατα λουλούδια τους που έχουν γίνει αυτό τον καιρό σχεδόν καθημερινό μου γεύμα. Το ξέρετε βέβαια πως οι αγκινάρες που τρώμε είναι τα μπουμπούκια αυτού του φυτού. Έτσι δεν είναι; Αν δεν τις κόψουμε και τις αφήσουμε επάνω στο φυτό θα ανοίξουν σιγά-σιγά και θα εμφανιστεί ένα πολύ όμορφο μωβ λουλούδι.
Τον χώρο τώρα γύρω από τους κορμούς των μικρών μου δέντρων αποφάσισα να τον εκμεταλλευθώ εφέτος και να φυτέψω εκεί  τα καινούργια μαρουλάκια και κρεμμυδάκια μου, μια  που η συνολική έκταση του λαχανόκηπού μου δεν είναι  πολύ μεγάλη. Και όπως βλέπετε μια χαρά αναπτύσσονται εκεί. Έτσι έχω τώρα περισσότερο χώρο στα παρτέρια μου για να φυτέψω αρκετές νοματιές, τις οποίες φυτεύω σταδιακά, ώστε να έχω για περισσότερο διάστημα καρποφορία.
Ελπίζω ο καιρός να φανεί ευγενικός !... και να μη μου καταστρέψει τον μικρό μου λαχανόκηπο, για να μπορώ να σας ξαναφωτογραφίσω περισσότερο ανεπτυγμένα τα μικρά φυτά μου στην επόμενη συνάντησή μας.
Έως τότε γεια σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.