Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Χαλάρωση (55)

Μάθημα χαλάρωσης από τον μικρό εγγονό μου !


Γεια σας φίλες και φίλοι μου

Σήμερα πήρα μάθημα χαλάρωσης από τον μόλις 10 χρόνων εγγονό μου, που κάνει αυτόν τον καιρό τις διακοπές του μαζί μου εδώ στην Κέρκυρα.

Επειδή έπρεπε να πάω το απόγευμα στο γραφείο μου για δύο ώρες, του πρότεινα το πρωί καθώς πέρναμε το πρωΪνό μας να επιλέξει τι προτιμούσε: Να έρθει μαζί μου στο γραφείο και να ασχοληθεί στο διπλανό δωμάτιο με το κομπιούτερ του ή να πάει για μπάνιο στη θάλασσα με έναν φίλο του και την μητέρα του που προσφέρθηκε να τον κρατήσει μαζί της μέχρι να τελειώσω εγώ τη δουλειά μου.
Μου είπε πως ήθελε να το σκεφθεί για λίγο και θα μου απαντούσε αργότερα. Την ώρα λοιπόν του μεσημεριανού φαγητού μου λέει:

-Ξέρεις γιαγιά, όταν έχω να πάρω αποφάσεις, νιώθω σαν οι καταστάσεις που έχω να αντιμετωπίσω, να είναι ανθρωπάκια μικρά που τσακώνονται μεταξύ τους και κάνουν φασαρία μέσα στο κεφάλι μου…. Έτσι νιώθω και τώρα.  Το ένα λέει πως θέλει να έρθει μαζί σου στη δουλειά σου και το άλλο πως θέλει να πάει για μπάνιο με τον φίλο του και τσακώνονται….

Έκπληκτη εγώ. πάω  να του πω κάτι για να τον βοηθήσω να χαλαρώσει και να αποφασίσει, αλλά αυτός με διακόπτει και συνεχίζει:
-Ξέρω, ξέρω …Έχω βρει τον τρόπο μου εγώ να τα καταφέρνω και να μη ζαλίζομαι. Θέλεις να σου τον πω;
-Και βέβαια … Απαντάω  
Και εκείνος συνεχίζει, αφήνοντάς με άφωνη:

-Τα κλείνω αυτά τα ανθρωπάκια σε ένα δωματιάκι σε μια γωνίτσα του μυαλού μου και τα αφήνω εκεί να μαλώνουν μέχρι να αποφασίσουν και να μου πουν την απάντηση και εγώ ασχολούμαι με άλλα πράγματα που μου αρέσουν και με ευχαριστούν!!!

Τέτοιο μάθημα αντιμετώπισης καταστάσεων από ένα 10χρονο αγόρι, δεν περίμενα ποτέ πως θα άκουγα!

Προσπαθήστε λοιπόν να κάνετε το ίδιο, όποτε νιώθετε τον νου σας να γεμίζει από σκέψεις και δεν μπορείτε να πάρετε αποφάσεις:
Κλείστε τις σκέψεις σας (λειτουργία του εγκεφάλου στα βήτα κύματα) σε ένα απομονωμένο δωματιάκι του μυαλού σας, και πάψτε να ασχολείστε μαζί τους. Ασχοληθείτε με πράγματα και σκέψεις ευχάριστες, ώστε να χαλαρώσει ο νους σας (λειτουργία του εγκεφάλου στα άλφα κύματα) και κάποια στιγμή, εκεί που δεν το περιμένετε, η απόφαση θα έρθει αυτόματα στο μυαλό σας και το σημαντικότερο, θα είναι αυτή η καλύτερη που θα μπορούσατε να πάρετε, αφού ο εγκέφαλός σας, λειτουργώντας χαλαρά στα άλφα κύματα, σας αφήνει το περιθώριο να βρίσκεστε σε επαφή με τον ανώτερο εαυτό σας, την συμπαντική ενέργεια, όπου υπάρχει όλη η γνώση και η πληροφορία.


Τι κρίμα να μην έχουμε τα παιδιά να μας διδάσκουν στα σχολεία, αντί να τα διδάσκουμε εκείνα εμείς οι ανώριμοι ενήλικες…  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.