Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Σελίδες γέλιου (40)

Ελάτε να γελάσουμε τώρα... 
Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Με αρκετά από τα μικρά έξυπνα ανέκδοτα που τελευταία κυκλοφορούν στο διαδίκτυο εγώ γελάω. Ελπίζω να κάνετε το ίδιο και εσείς.
Αυτά είναι τα τελευταία που βρήκα:



1. -Εγώ στη δουλειά πηγαίνω με το ποδήλατο.
 -Πήρες ποδήλατο;
 -Γιατί βρήκα δουλειά;

2. Κάθε φορά που η μάνα μου θέλει να της κατεβάσω το μίξερ από το ράφι, μεταμορφώνομαι από "2 μέτρα γάιδαρος   σε "2 μέτρα παλικάρι"
3. Μπαμπά, παντρεύομαι τον Ιούλιο.
 -Μπράβο αγόρι μου. Άντε με το καλό! Το παιδί δίπλα σου είναι ο κουμπάρος;
 -Το παιδί είναι ο Ιούλιος.

4. Όταν τελειώνουν το άγριο σεξ οι διπλανοί βγαίνω στο μπαλκόνι με το  μποξεράκι και κάνω τσιγάρο για να νομίζουν οι γείτονες ότι πηδούσα εγώ.

5. Αυτό που όλη μέρα δεν σκέφτομαι τίποτα και με το που πέφτω για ύπνο  σκέφτομαι τα πάντα, πρέπει να σταματήσει.!!!

6. Και… Αυτό που οι κουτσουλιές είναι άσπρες στα μαύρα αυτοκίνητα και μαύρες στα άσπρα με ξεπερνάει !!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.