Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Ενεργειακή εναρμόνιση/ Ασκήσεις (8)

Νέο βίντεο ενεργειακής εναρμόνισης 


Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Βρέθηκα χωρίς internet για λίγες ημέρες, λόγω κάποιου προβλήματος στην τηλεφωνική μου γραμμή και εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία για να σας φτιάξω ένα νέο βίντεο με μία καινούργια άσκηση ενεργειακής εναρμόνισης την οποία ανέβασα σήμερα στο κανάλι μου στο You tube. 
Μπορείτε να τη δείτε στη σελίδα των βίντεο δημιουργικών οραματισμών της ιστοσελίδας (κλικ εδώ), ή στο κανάλι μου στο You tube (κλικ εδώ). 
Και λέω πως εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία, γιατί είναι αρκετά χρονοβόρα η πραγματοποίηση αυτών των βίντεο, και δεν είναι εύκολο να γίνουν αυτά παράλληλα με όλες τις άλλες καθημερινές μου δραστηριότητές, όταν συγχρόνως αφιερώνω πολύ χρόνο στο διαδίκτυο για την πληροφόρησή μου στα θέματα που με ενδιαφέρουν.
Τις ημέρες αυτές λοιπόν, μακρυά από το διαδίκτυο, σκέφτηκα να τις εκμεταλλευθώ χαρίζοντάς σας μία καινούργια άσκηση που θεωρώ πολύ ενδιαφέρουσα.

Η άσκηση αυτή, περιέχει έναν δημιουργικό οραματισμό που βοηθάει στην επίτευξη στόχων. Η βοήθεια αυτή οφείλεται στο ότι έχοντας το RAS* απενεργοποιημένο με τον εγκέφαλο να λειτουργεί στα "άλφα" κύματα λόγω της χαλάρωσης με αυτοσυγκέντρωση, είναι ευκολότερο να συνειδητοποιήσει κανείς τα θέλω και τους στόχους του, και μπορεί να ενισχυθεί, μετά από προτροπή, η εμπιστοσύνη στη δύναμή του για την επίτευξη αυτών των στόχων.

Δοκιμάστε την, αλλά μη ξεχνάτε, πως πρέπει να έχετε ασκηθεί αρκετά στις ασκήσεις χαλάρωσης με τη σειρά που σας τις έχω δώσει, πριν αρχίσετε να ασκείστε με τις ασκήσεις ενεργειακής εναρμόνισης, άλλως, τα αποτελέσματα δεν θα είναι αυτά που περιμένετε.


*Για αυτό το RAS και τον ρόλο που παίζει στη ζωή μας, σας έχω μιλήσει αναλυτικά στο μικρό εκπαιδευτικό βίντεο με τον τίτλο "Μνήμη και υποσυνείδητο (ο ρόλος του RAS)". Κάντε κλικ εδώ για να το παρακολουθήσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.