Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013

Ολιστική ή ενοποιημένη ιατρική (32)


Τα οφέλη της αυτοσυγκέντρωσης          
Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι ασκήσεις χαλάρωσης που σας έχω δώσει σε μικρά βίντεο (αναπνευστική, μυϊκή, πνευματική) σε ετούτο το κανάλι, ο ανατολικός διαλογισμός και η δυτική προσευχή;
Την αυτοσυγκέντρωση. 

Σε όλες αυτές τις καταστάσεις, το άτομο αυτοσυγκεντρώνεται σε κάτι. Την αναπνοή του, τους μυς του, κάποιο τοπίο, κάποια λέξη ή κάποιον ήχο ( τα μάντρα του διαλογισμού),  τα λόγια κάποιας προσευχής κ.λ.π. Στην όλη διαδικασία συμμετέχουν βέβαια και συναισθήματα, θετικά κυρίως σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά για τον ρόλο των συναισθημάτων στην υγεία, σας έχω ήδη μιλήσει σε προηγούμενες συναντήσεις μας.
Το να αυτοσυγκεντρωθεί όμως κανείς σε κάτι και να καταφέρει  να κάνει τον εγκέφαλό του να πάψει να τριγυρίζει σε διάφορες άλλες σκέψεις, είναι από μόνο του κάτι πολύ σημαντικό. Έχει διατυπωθεί από επιστήμονες η άποψη, πως όταν τα νευρικά κύτταρα λειτουργούν συντονισμένα (πράγμα που ενισχύεται με την αυτοσυγκέντρωση), αυξάνει η ένταση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου που παράγεται γύρω από τον εγκέφαλο, πράγμα που με τη σειρά του ενισχύει και βελτιώνει τη λειτουργία των νευρικών κυττάρων που βρίσκονται μέσα του. (1)

Πολλές έρευνες έχουν γίνει από νευροφυσιολόγους σε αυτόν τον τομέα τελευταία, τώρα που η επιστήμη διαθέτει τα μέσα με τα οποία μπορεί να ελέγξει με αρκετή λεπτομέρεια την εγκεφαλική λειτουργία.  Για τις έρευνες αυτές χρησιμοποιήθηκαν ιδιαίτερα βουδιστές μοναχοί που έχουν ασκηθεί χρόνια στην αυτοσυγκέντρωση.
Τα αποτελέσματα των ερευνών αυτών έδειξαν πως η λειτουργία του εγκεφάλου των μοναχών, είναι διαφορετική από τους υπόλοιπους ανθρώπους. Αυτή η αλλαγή της εγκεφαλικής λειτουργίας, οδηγεί αυτά τα άτομα να νιώθουν μεγαλύτερη χαρά και ευτυχία, και να βλέπουν τα πράγματα πιο αποστασιοποιημένα ώστε να μπορούν να παίρνουν καλύτερες αποφάσεις.
Δεν θα σας κουράσω με λεπτομέρειες επιστημονικές, πρέπει όμως να σας πω πως και απλοί άνθρωποι πήραν μέρος στις έρευνες αυτές, που τους έμαθαν να  ασκούνται στην αυτοσυγκέντρωση.
Μετά από τρεις μόλις εβδομάδες καθημερινής άσκησής τους σε αυτοσυγκέντρωση, στα άτομα αυτά βρέθηκαν επηρεασμένες οι ίδιες λειτουργίες του εγκεφάλου τους, όπως των βουδιστών μοναχών, σε λιγότερο όμως βαθμό.
  Τρεις δηλαδή εβδομάδες καθημερινής άσκησης σε αυτοσυγκέντρωση, είναι     αρκετές για να αρχίσει να βελτιώνεται η διάθεσή μας και να καθαρίσει η σκέψη μας, βοηθώντας μας να παίρνουμε καλύτερες αποφάσεις. (2) 

Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο χρήσιμες είναι οι ασκήσεις που σας έχω δώσει σε αυτό το κανάλι. Τόσο οι ασκήσεις χαλάρωσης που βοηθούν την αυτοσυγκέντρωση, όσο και οι ασκήσεις ενεργειακής εναρμόνισης που βοηθούν και στη διαχείριση των συναισθημάτων.
Αποφασίστε να αφιερώσετε μισή ώρα την ημέρα στην εφαρμογή κάποιας από αυτές. Θα δείτε πολύ γρήγορα τα αποτελέσματά τους στην ζωή και την υγεία σας.
Εύχομαι να με πιστέψετε και να το προσπαθήσετε 

1. http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_theories_of_consciousness
2.  http://youtu.be/7tRdDqXgsJ0
Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.