Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Ερασιτέχνης κηπουρός/ Λαχανόκηπος (21)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου

Έχω αρκετό καιρό να σας μιλήσω για τον κήπο μου.  Οι φωτογραφίες που είχα τραβήξει για να σας δείξω πριν λίγες εβδομάδες είναι ήδη παλιές, γιατί όλα στον κήπο αλλάζουν με ταχύτητα αστραπής αυτή την εποχή. Ωστόσο εγώ θα σας τις δείξω. 
Στον λουλουδόκηπο επικρατούσαν οι μαργαρίτες και οι λεβάντες μέχρι πρόσφατα, όμως τώρα που σας γράφω αυτές τις γραμμές, η εικόνα έχει και πάλι αλλάξει.
Στον λαχανόκηπο, τα αγγουράκια ευτυχώς δεν λένε να σταματήσουν να παράγουν καρπό, το ίδιο και οι μελιτζάνες και οι κολοκυθιές μου.
Οι φασολιές μου όμως με απογοήτευσαν εφέτος. Δεν ξέρω γιατί, αλλά παρά την τόση κοπριά που έβαλα στο έδαφος, τα λουλουδάκια τους είναι πολύ μικρά και καρπούς δεν κατάφερα ακόμη να μαζέψω. Φταίει μήπως  ο πολύ ζεστός καιρός, ή έχετε κάποια άλλη άποψη;

Τις ντοματιές μου όμως σίγουρα τις έχει επηρεάσει η ζέστη και καίγονται τα φύλλα τους, πριν ακόμη μεγαλώσουν αρκετά οι καρποί για να τους κόψω. Πολλοί ψεκάζουν με χαλκό για να τις προστατέψουν, όμως είναι λάθος φίλες και φίλοι μου. Όταν υπάρχουν καρποί, δεν ψεκάζουμε πια με χαλκό. Δεν είναι καθόλου υγιεινό, κάτι τέτοιο. Είναι προτιμότερο να αγοράσουμε ντομάτες παρά να τις φάμε ραντισμένες από τα χέρια μας. 
Εγώ δοκίμασα να τις ραντίσω, όπως και όλα τα λαχανικά μου, με μαγειρική σόδα και οξυζενέ (1 κ.σ. και  1 κ.γ. αντίστοιχα  σε κάθε κιλό νερό)  που διάβασα κάπου πως καταπολεμάει του μύκητες, ωστόσο δεν είδα μεγάλο αποτέλεσμα.
Η νεαρή αχλαδιά μου, γέμισε και πάλι με τις νοστιμότατες κοντούλες της, τόσο πολλές, που δεν είχε τη δύναμη να τις μεγαλώσει πολύ. Πρόλαβα όμως και γεύτηκα πολλές πριν αρχίσουν να πέφτουν και να γεμίζουν τον κήπο. 
Την ψέκασα και αυτή με το μίγμα που σας είπα πιο πάνω, γιατί τα φύλλα της γέμισαν στίγματα και άρχισαν να ξεραίνονται και αυτά και να πέφτουν. 

Δεν μπορώ να πως ασκούμαι αρκετά φροντίζοντας τον κήπο αυτή την εποχή. Απλά ποτίζω νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα και πότε -πότε κουρεύω την αγριάδα που έχω αφήσει να καλύψει το χώμα ανάμεσα στα παρτέρια αντί για γκαζόν, όπως σας έχω πει.
Το κολύμπι στη θάλασσα όμως συμπληρώνει την καθημερινή μου άσκηση όπως και τα βαράκια με τα οποία γυμνάζω τα χέρια μου κάθε πρωί, πριν σηκωθώ από το κρεβάτι.
Είναι απαραίτητη ή άσκηση καθημερινά, όπως πολλές φορές σας έχω πει  φίλες και φίλοι.  Μην το ξεχνάτε.
Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.