Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

Υγιεινές συνταγές/ όσπρια (8)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Πάει καιρός που δεν σας έχω δώσει κάποια υγιεινή συνταγή, γι αυτό σήμερα αποφάσισα να σας δείξω μία πολύ εύκολη και νόστιμη σαλάτα με ρεβίθια, που μπορεί να την φάει κανείς τόσο σαν κύριο γεύμα ( ιδιαίτερα το καλοκαίρι) με την συνοδεία μίας ντοματοσαλάτας, είτε σαν πρώτο πιάτο αν την σερβίρει μέσα σε φύλλα μαρουλιού ή αντίβ.
ΟΙ  ΣΥΝΤΑΓΕΣ  ΜΟΥ

Ρεβιθοσαλάτα (1)
1 φλιτζάνι ρεβίθια
(μουσκεμένα από το βράδυ σε νερό)
1 μεγάλο κρεμμύδι
2 μέτρια καρώτα
2 φύλλα δάφνης
1 κλωναράκι θυμάρι
Βράζουμε τα ρεβίθια με τα πιο πάνω υλικά μέχρι να μαλακώσουν. Τα σουρώνουμε κρατώντας λίγο από τον ζωμό τους. Στο μούλτι πολτοποιούμε μία κουταλιά από τα βρασμένα ρεβίθια, με το κρεμμύδι και τα καρώτα που έβρασαν μαζί τους, μαζί με λίγο από τον ζωμό τους και 4 κουταλιές λάδι ώστε να γίνει ένας ρευστός χυλός, που τον ανακατεύουμε με τα βρασμένα ρεβίθια.
Προσθέτουμε στο μίγμα αυτό τέλος μαϊντανό ψιλοκομμένο, πιπεριά Φλωρίνης ψητή κομμένη σε μικρά κομμάτια ( μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και κονσέρβας), ένα μήλο ψιλοκομμένο και κρεμμύδι ψιλοκομμένο που το έχουμε αφήσει για ένα δεκάλεπτο μέσα σε ζεστό νερό και ξύδι ( κατά προτίμηση ρυζόξυδο) και στη συνέχεια το έχουμε στύψει καλά, αλάτι και πιπέρι.  
Καλή σας όρεξη
Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.