Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Χαλάρωση (47)

Νέα σελίδα στον ιστότοπο, με μαγνητοφωνημένες ασκήσεις χαλάρωσης και ενεργειακής εναρμόνισης.
Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Μετά από πολλές προσπάθειες και κόπο, κατάφερα τελικά να σας μαγνητοφωνήσω τρεις ασκήσεις χαλάρωσης, επειδή από τα όσα μου έχετε πει καταλαβαίνω, πως μόνον διαβάζοντας τις οδηγίες που κατά καιρούς σας έχω δώσει, δεν είναι πολύ εύκολο για τους περισσότερους και τις περισσότερες να μάθουν να ασκούνται σωστά.
Σας μιλάω για προσπάθειες και κόπο, γιατί δεν είμαι ειδική στα κομπιούτερ και στο διαδίκτυο και χρειάστηκε να ψάξω αρκετά για να τα καταφέρω. Ελπίζω το αποτέλεσμα να σας φανεί χρήσιμο και να δικαιώσει τις προσπάθειες αυτές.
Σε προηγούμενο άρθρο μου της στήλης αυτή σας έχω μιλήσει για τα είδη της χαλάρωσης. Μπορείτε να το ξαναδιαβάσετε κάνοντας κλικ εδώ. 
Η χαλάρωση, όπως πολλές φορές σας έχω πει είναι ένας απαραίτητος τρόπος αντιμετώπισης των στρες της ζωής, γιατί αφήνει το περιθώριο στα κύτταρά μας έστω και για λίγα λεπτά να μείνουν ανεπηρέαστα από τις ορμόνες του στρες με τις οποίες ο εγκέφαλός μας τα βομβαρδίζει με κάθε σκέψη μας, όταν αυτή είναι αρνητική, πράγμα που συμβαίνει όλο και συχνότερα στην εποχή μας.
Κύμματα του εγκεφάλου
Φαίνεται πως οι αρνητικές σκέψεις με τα αρνητικά συναισθήματα που απορρέουν από αυτές είναι το σημαντικότερο για τον οργανισμό μας στρες, χειρότερο από όλα αυτά που μας περιβάλλουν λόγω του τεχνολογικού πολιτισμού μας (χημικά, μόλυνση ατμόσφαιρας, ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες κ.λ.π.), γιατί όπως σας έχω πολλές φορές πει εδώ και στο βιβλίο μου (Πώς να νικήσετε το στρες Εκδ. ΑΡΧΕΤΥΠΟ) τα αρνητικά συναισθήματα επηρεάζουν αρνητικά το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο της καρδιάς μας που επηρεάζει όλες τις ενέργειες του κορμιού μας.
Ασκηθείτε λοιπόν φίλες και φίλοι μου όσο πιο συχνά μπορείτε με τις ασκήσεις που σας έχω βάλει στην καινούργια σελίδα αυτού του ιστότοπου (Ασκήσεις, audio). Χρησιμοποιείστε πότε την μία και πότε την άλλη, αφού πρώτα τις κάνετε 2-3 φορές με την σειρά που σας τις έχω δώσει. Δεν χρειάζονται περισσότερα από 6-10 λεπτά καθημερινά, για να βοηθήσετε πολύ την υγεία σας.
Όταν με ενημερώσετε πως έχετε ασκηθεί αρκετά, θα προχωρήσω σε μία ολοκληρωμένη άσκηση χαλάρωσης που θα περιλαμβάνει και τους τρεις τρόπους μαζί (αναπνευστική, μυϊκή, πνευματική) και θα διαρκεί 15-20 λεπτά.
Οποιαδήποτε σχόλιά σας επάνω στο θέμα αυτό θα μου φανούν πολύ χρήσιμα.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και σας εύχομαι να έχετε υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.