Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Ερασιτέχνης κηπουρός/Ανθόκηπος/Αν.-Φθιν. (11)

Γεια σας φίλοι μου
Εποχή της γλυτσίνιας θα μπορούσε να ονομαστεί αυτή η εποχή. Όπως σας είπα και στο τελευταίο άρθρο στα «ταξίδια μου» το νησί μας έχει ένα απίστευτο Πασχαλινό χρώμα χάρη στις πολλές γλυτσίνιες που υπάρχουν εδώ, ανθισμένες αυτόν τον καιρό.
Ο κήπος μου δεν θα μπορούσε να πάει πίσω. Έχω δύο τέτοια αναρριχώμενα φυτά. Ένα στη πίσω αυλή του σπιτιού και ένα στην σιδερένια πέργκολα του γκαράζ. Πέρυσι σας είχα φωτογραφήσει τη γλυτσίνια της πίσω αυλής (τη φωτογραφία μπορείτε να ξαναδείτε εδώ). Για ποικιλία λοιπόν σήμερα σας φωτογράφισα το φυτό αυτό από διαφορετικές οπτικές γωνίες, αλλά σας φωτογράφισα και εκείνο που ανθίζει στη πέργκολα του γκαράζ (φωτ. κάτω δεξιά). Αυτό το τελευταίο δεν το κλαδεύω, επειδή το έχω αφήσει να σκεπάσει όλη τη πέργκολα για να έχει σκιά το καλοκαίρι το αυτοκίνητο και όπως βλέπετε τα τσαμπιά με τα λουλούδια του είναι μικρότερα από αυτά της πίσω αυλής που το φυτό το κλαδεύω κάθε χειμώνα απαραίτητα (σας έχω δείξει τον τρόπο εδώ), για να κρατάει το σχήμα του και να κάνει τα λουλούδια του σε μεγάλα τσαμπιά. Δεν είναι πολύ όμορφα; Αφήστε που μοσχοβολούν με μία πολύ ελαφριά μυρωδιά που σε πάει στα …. ουράνια!….
Αν δεν έχετε την τύχη να έχετε κοντά σας καμία ανθισμένη γλυτσίνια, απολαύστε τουλάχιστον την εικόνα της σε ετούτες τις φωτογραφίες.
Σας φωτογράφισα και τη μικρή ακόμη κερασιά μου, που άνθισε και γέμισε λευκά λουλούδια αυτές τις ημέρες. Είμαι περίεργη να δω αν θα με αφήσουν οι μύκητες και τα σκουλικάκια να μοιραστώ μαζί τους τα λιγοστά της κεράσια εφέτος.
Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.