Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Υγιεινές συνταγές/σούπες (4)

ΧΟΡΤΟΣΟΥΠΑ  αγάπη μου
Γεια σας φίλοι μου
Σήμερα αντί για συνταγή θα σας πω ένα κόλπο που κάνω εδώ και χρόνια και έχω πάντα μια χορτόσουπα με διαφορετική κάθε φορά γεύση, να ομορφαίνει το δείπνο μου, τις κρύες νύχτες του χειμώνα.
Σε ένα σακουλάκι λοιπόν φυλάω στη κατάψυξη, ότι μου περισσεύει από τα λαχανικά που έχω μαγειρέψει κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Κομματάκια από λάχανο και καρώτα, κοτσάνια από μαϊντανό και άνηθο, κομμάτια από πράσα, κοτσάνια από μπρόκολα ή κουνουπίδια κομμένα σε κομμάτια καθώς και τα φυλλαράκια τους, τις σκληρές καρδιές που βγάζω όταν καθαρίζω το φινόκιο για σαλάτες, φύλλα από παντζάρια και γενικά ότι περισσεύει από λαχανικό. Πολλές φορές προσθέτω στο σακουλάκι μου και καμιά τσουκνίδα ή άλλο χόρτο που βγάζω όταν καθαρίζω τον κήπο.
Στο τέλος της εβδομάδας, με αυτά τα απομεινάρια των λαχανικών, στα οποία προσθέτω πάντα ένα κρεμμύδι και μία πατάτα, καθώς και μία χούφτα κόκκινες φακές ή/και μία χούφτα κεχρί (ότι υπάρχει στο ντουλάπι μου) και τέλος μία κουταλιά της σούπας ντοματοπελτέ, φτιάχνω μία σούπα.
Τα βράζω με νερό τόσο που να τα μισοσκεπάζει, τα πολτοποιώ μέσα στην κατσαρόλα με το «σωτήριο» μηχανάκι χειρός και …. έτοιμη μια νοστιμότατη σούπα, που επειδή τα λαχανικά που μου έχουν περισσέψει δεν είναι πάντα τα ίδια, διαφέρει κάθε φορά σε γεύση. Προσθέτω λίγο λάδι , την αφήνω να πάρει μία ακόμη βράση και …. απολαμβάνω μια χορτόσουπα βελουτέ, που με ζεσταίνει τα χειμωνιάτικα βράδια.
Δοκιμάστε αν θέλετε να με μιμηθείτε.
Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.