Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Άσκηση (18)

ΑΣ   ΑΣΚΗΘΟΥΜΕ   ΤΩΡΑ
Γεια σας φίλοι μου
Ας ξυπνήσουμε λίγο το κορμί μας με αυτές τις πολύ εύκολες ασκήσεις που μαζί με τη μουσική σε ρυθμό μάμπο, μας κάνουν να νοιώθουμε πως χορεύουμε με κέφι.
Σηκωθείτε από τις πολυθρόνες και κουνείστε τους μυς σας. Πόσοι άραγε από εσάς δοκιμάζετε να ασκηθείτε με αυτά τα εύκολα βίντεο που κατά καιρούς σας δίνω; Δεν μου έχετε στείλει κανένα μήνυμα επάνω σε αυτό το θέμα.
Εγώ σε αυτήν εδώ την ιστοσελίδα προσπαθώ να σας μυήσω και στους πέντε τρόπους αντιμετώπισης του στρες. Την σωστή διατροφή, την άσκηση, την χαλάρωση ή /και την ενεργειακή εναρμόνιση, την διαχείριση των συναισθημάτων σας και το γέλιο. Δεν ξέρω σε τι βαθμό το έχω επιτύχει με κάποιους από εσάς, θα συνεχίσω όμως να προσπαθώ να σας πείσω, γιατί αυτός είναι κατά την άποψή μου ο πιο σωστός τρόπος με τον οποίο μπορείτε να βοηθήσετε την υγεία σας και την ζωή σας γενικότερα. Θα ήθελα πολύ ένα σχόλιό σας επάνω σε αυτό το θέμα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.