Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Ερασιτέχνης κηπουρός/Ανθόκηπος/Αν.-Φθιν. (4)

Γεια σας φίλοι μου
Οι πολλές βροχές της Κέρκυρας και ο μαλακός καιρός, έχουν κάνει τους κήπους να θυμίζουν άνοιξη και πάλι. Τα τριαντάφυλλα στον δικό μου, ανθίζουν και λαμπυρίζουν στολισμένα με τις στάλες της βροχής κάτω από τον ήλιο που παίζει συνεχώς κρυφτό με τα σύννεφα.
Πιο κάτω οι κίτρινες μαργαρίτες βρίσκονται και πάλι στις δόξες τους, ενώ ένα είδος καλαμιού που δυστυχώς δεν ξέρω το όνομά του, (μία καλή ηλικιωμένη φίλη που δεν ζει πια μου είχε δώσει πριν χρόνια μία ριζούλα), έχει ανθίσει και γεμίζει τον κήπο με ένα λεπτό άρωμα που θυμίζει λίγο από υάκινθο και λίγο από γιασεμί. Μήπως κανείς σας ξέρει πώς λέγεται; (φωτ. κάτω δεξιά). Πολλαπλασιάζεται πολύ εύκολα με κομμάτι από βλαστό και λίγη ρίζα. Γεμίζει δε το μέρος που θα το φυτέψετε γιατί πολλαπλασιάζεται πολύ γρήγορα. Θέλει ήλιο αλλά όχι απαραίτητα πολύ. Μπορώ ευχαρίστως να δώσω σε όποιον ή όποια μου ζητήσει κομμάτι του για να φυτέψει.
Στον λαχανόκηπο τώρα, μαζεύω ακόμη κολοκύθια, πιπεριές και μελιτζάνες, ενώ έσπειρα ρόκα, σπανάκι, μαρούλια και φύτεψα κρεμμυδάκια.
Από μια βόλτα μου στο Πήλιο το προηγούμενο Σαββατοκύριακο γύρισα γεμάτη σπόρους και μικρά φυτά από μια φίλη με την ίδια τρέλα για τον κήπο με μένα, που με φιλοξένησε. Θα σας τα δείξω στην επόμενη κουβέντα μας γιατί με την συνεχή βροχή χθες και σήμερα, δεν τα κατάφερα να τα φωτογραφήσω. Ελπίζω ο τρελός καιρός της Κέρκυρας να μου δώσει την ευκαιρία να τα φυτέψω και να μην μου σαπίσουν. Θα σας πω σύντομα τις εντυπώσεις μου από το ταξίδι και θα σας δείξω φωτογραφίες, στην σελίδα «τα ταξίδια μου».
Με αγάπη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

πολυ θα ηθελα να ημουν εκει κοντα να παρω ενα κοματι απο το υπεροχο αυτο λουλουδι.δεν πειραζει θα το θαυμαζω απο εδω.

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.