Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Σελίδες γέλιου (33)

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ...
Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Με μερικά μικρά αλλά νόστιμα ανέκδοτα που ένας φίλος μου έστειλε, ελπίζω να σας κάνω σήμερα να γελάσετε. Μην αφήσετε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Φροντίστε να γελάτε εύκολα όσο δύσκολα και αν είναι τα πράγματα γύρω σας ή ακόμη και μέα στο ίδιο σας το σπίτι. Με τη σοβαρότητα δεν κερδίζετε τίποτα. Αντίθετα με το γέλιο, δίνετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να βοηθήσει το ανοσοποιητικό του να δυναμώσει και να σας χαρίζει υγεία. Γεροί αντιμετωπίζετε καλύτερα τις καταστάσεις. Γελάτε όσο μπορείτε λοιπόν...


1. Όλα χαλάνε...Άνθρωποι , κοινωνία , σχέσεις , φραπεδιέρα. 
Ειδικά με την φραπεδιέρα ξενέρωσα πολύ, δεν το περίμενα... 



2. - Ρε συ, κοίτα αυτή εκεί, τι ηλίθια φάτσα που έχει!
- Αυτή είναι η κοπέλα μου!
-΄Οχι..!!Αυτή που είναι δεξιά της λέω.
- Είναι η αδελφή μου!
-΄Οχι, όχι αυτή... Η άλλη, παραδίπλα.
- Εκείνη παραδίπλα είναι η μάνα μου!!!
- Εντάξει ρε φίλε! Σκότωσέ με....!!
  

 
3. - Λογος διαζυγιου?
- Για θρησκευτικους λογους...
- Δηλαδη? 
- Δν παραδεχοταν πως στο κρεββάτι ειμαι Θεος! 
 


4. -ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ.
-πρεπει να πας.
-ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΟΥ ΛΕΩ.
-σηκω καλε θα αργησεις.
-ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ.
-πρεπει να πας...εισαι ο Διευθυντης!!!
 


5. Μια ξανθια κατενθουσιασμενη που πηρε το διπλωμα τρεχει ολη μερα πανω κατω με το αμαξι ωσπου τελειωνει η βενζινη.. φτανοντας στο βενζιναδικο λεει στον βενζινα ολο ναζι και τσαχπινια:
- Θελωωω να μου το γεμισετεεε τωραα Μαύρη κούπα (χαρτιά) Μαύρη κούπα (χαρτιά)
- Super?
- Ουααουυυυ....!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.