Δευτέρα 27 Ιουλίου 2020

Η αξία της χαλάρωσης

Γεια σας φίλες και φίλοι 
Εύχομαι να είστε όλες και όλοι γεροί και δυνατοί. 
Ωστόσο ξέρουμε όλοι πολύ καλά, πως αυτό δεν είναι κάτι που απολαμβάνουν οι περισσότεροι ανάμεσά μας. Αρκετοί είναι δυστυχώς αυτοί που υποφέρουν από απλά έως βαρύτερα νοσήματα. 
Με πολλή λύπη μου διαπιστώνω όλο και περισσότεροι νέοι άνθρωποι να εμφανίζουν ασθένειες που κάνουν δύσκολη τη ζωή τους. 
Η προσωπική μου άποψη (λόγω της πολύχρονης ενασχόλησής μου με την έρευνα του στρες) είναι πως αυτό συμβαίνει, γιατί οι διάφορες απειλές της ισορροπίας του οργανισμού μας (στρες) γίνονται γύρω μας όλο και περισσότερες, με τα αρνητικά συναισθήματα να παίζουν ένας από τους πιο σημαντικούς ρόλους ανάμεσά τους.
Θεωρώ πως είναι απαραίτητο για όλους, πολύ περισσότερο για όσους πάσχουν από οποιοδήποτε νόσημα, να ασκούνται τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα στη χαλάρωση (διακοπή της αντίδρασης του στρες) με κάποιο εύκολο τρόπο. 
Στο κανάλι μου στο youtube (θα βρείτε τον σύνδεσμο λίγο πιο κάτω στα αριστερά της σελίδας) σας έχω δώσει πολλές τέτοιες ασκήσεις. Είναι ελεύθερες, δεν χρειάζεται να πληρώσετε γι αυτές. Κάντε τον κόπο να δοκιμάσετε να μάθετε να χαλαρώνετε. Όποιο νόσημα και αν σας ταλαιπωρεί, θα το δείτε να βελτιώνεται, σας βεβαιώνω. Θα ήθελα πολύ να με ενημερώσετε, αν δεν σας κάνει κόπο. 
Ευχαριστώ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.