Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Σελίδεες γέλιου (44)

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΙΚΡΑ ...ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ


- Γιατρέ, μερικές φορές έχω έντονη επιθυμία να πεθάνω. Τι να κάνω;
- Αφήστε το σε μένα!!!

 - Γιατρέ, Θα πεθάνω;
- Δεν μπορώ να σου υποσχεθώ τίποτα!!!


- Γιατρέ, πάσχω από αμνησία.
- Τότε θα πρέπει να πληρώσετε προκαταβολικά


- Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη;
- Βεβαίως! Ελάτε ξανά αύριο.
- Να παίρνετε όλα τα χάπια που σας έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με 
ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό,

 και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.

- Μα τι έχω, γιατρέ μου;

- Δεν πίνετε πολύ νερό.

- Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνάω αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο, ναυτία 
και δεν με κρατάνε τα πόδια μου. Μετά από ένα τέταρτο όμως, όλα μου  περνάνε.. Τι να κάνω;

- Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα


 Πόσα θέλετε γιατρέ, για να μου βγάλετε το χαλασμένο δόντι;
- 200 Ευρώ.

- 200 Ευρώ για δουλειά λίγων λεπτών;

- Αν θέλετε, μπορώ να κάνω την εξαγωγή πάρα πολύ αργά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.