Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Σελίδες γέλιου (43)

Ελάτε να γελάσουμε τώρα....

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Αυτά τα μικρά, πολύ μικρά ανέκδοτα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, με κάνουν πολλές φορές να γελάω πολύ. Το ίδιο συνέβη και με αυτά που κάποια καλή φίλη μου έστειλε τελευταία. Σας τα μεταφέρω και ελπίζω να γελάσετε και εσείς.
Με αγάπη


1. -Άλλαξε πλευρό, ροχαλίζεις...
-Γιατί στο άλλο τι νομίζεις ότι παίζει, Πάριο;;;;


2. -Μαμά, είδα τον κόκορα δέκα φορές με κότα σήμερα!
-Πήγαινε, πες το στον πατέρα σου...
-Μπαμπά, η μαμά μού είπε να σου πω, ότι είδα τον κόκορα πάνω σε κότα δέκα φορές σήμερα...
-Με την ίδια κότα ήταν;
-΄Οχι!
-Πήγαινε πες το στη μάνα σου!!!

3. Συζητούν 2 ξανθιές
-Έκανα τεστ εγκυμοσύνης..
-Έλα ρε, πώς έγραψες?

4. - Μωρό μου, τι μου πήρες για την επέτειο μας;
- Σου πήρα ένα 20αρικο από τη τσάντα σου και έβαλα βενζίνη...!!!

5. - Ποιός είδε νύχτα με δυο φεγγάρια, ποιός είδε ήλιο σαν αχινό κι ερωτευμένα πουλιά και ψάρια, να κολυμπάνε στον ουρανό;
- Ο μαστουρωμένος...!!!

6. - Συγνώμη κυρία μου, μπορείτε να πείτε στο γιο σας να πάψει να με μιμείται;
- Κώστα χρυσό μου, μην κάνεις σα βλαμμένο. Ενοχλείται ο κύριος...!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.