Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Ολιστική ή ενοποιημένη ιατρική (17)

Το στρες και η υγεία μας                           
Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Στην σελίδα με τίτλο "εκπαιδευτικά βίντεο" έβαλα πρόσφατα, δύο βίντεο (έχουν ανέβει και στο κανάλι μου στο Youtube) στα οποία αναλύω τις επιπτώσεις που το στρες έχει στην υγεία μας, καθώς και τους πέντε κανόνες ζωής με τους οποίους αυτό μπορεί να αντιμετωπισθεί. 
Τα άρθρα αυτής εδώ της ιστοσελίδας είναι πάντα σχετικά με αυτούς τους κανόνες όπως ξέρετε, γιατί αυτός είναι και ο σκοπός της δημιουργίας της. Να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερους να αντιληφθούν πως πρέπει έγκαιρα να ασχοληθούν με το θέμα της αντιμετώπισης του στρες στη ζωή τους, ιδιαίτερα οι νέοι άνθρωποι που θα φέρουν στον κόσμο παιδιά. Γιατί η υγεία αυτών των παιδιών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αντιμετώπιση του στρες στη ζωή των γονιών τους, όπως σας έχω αναλύσει σε ένα άλλο εκπαιδευτικό βίντεο με τον τίτλο "γονίδια και κληρονομικότητα".
Δύο χρόνια τώρα κυκλοφορεί και το σχετικό βιβλίο που έχω γράψει επάνω στα θέματα αυτά, για όσους θέλουν να βρουν βιβλιογραφία και περισσότερες λεπτομέρειες.
Ελπίζω, έχοντας προσπαθήσει με τόσους πολλούς τρόπους, να καταφέρω να πείσω αρκετούς ανάμεσά σας να κάνετε κάτι επάνω στο θέμα της αντιμετώπισης του στρες, γιατί οι δύσκολοι καιροί που ζούμε χρειάζονται οπωσδήποτε θωράκιση της υγείας μας για να τους αντέξουμε.
Με αγάπη

2 σχόλια:

Γιάννης είπε...

Aγαπητή Ελένη
Είμαι καθημερινός αναγνώστης του site σας.Εφαρμόζω στη καθημερινό
τητά μου σχεδόν όλους τους τρόπους
-κανόνες αντιμετώπισης του stress.
Η δουλειά σας όμως,κυρίως με τα βίντεο τόσο για την χαράλωση,όσο σήμερα για το stress και την αντιμετώπισή του είναι καταπληκτική.Συγχαρητήρια,νάστε καλά,νάχετε δύναμη να συνεχίσετε,βοηθάτε πολύ.Περιμένουμε το νέο βίντεο για την ενεργειακή εναρμόνιση.Και πάλι συγχαρητήρια. Γιάννης

Eleni Tsoukali είπε...

Ευχαριστώ πολύ που κάνατε τον κόπο να μου πείτε την γνώμη σας.
Είναι ξέρετε αρκετά κουραστική όλη αυτή η διαδικασία στην οποία έχω εμπλακεί (με τη θέλησή μου βέβαια), γιαυτό έχω ανάγκη να ξέρω πως αξίζει τον κόπο, Βρίσκω έτσι έυκολα τη δύναμη να συνεχίζω.
Σας εύχομαι κάθε καλό, που είναι σίγουρο πως θα το έχετε, αν συνεχίσετε να φροντίζετε έτσι το σώμα και την ψυχή σας.

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.