Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Σελίδες γέλιου (10)

ΕΛΑΤΕ  ΝΑ  ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ
Γεια σας φίλοι μου
Μερικά ανέκδοτα αποφάσισα να σας πως σήμερα. Ελπίζω να σας κάνουν να γελάσετε ή τουλάχιστον να χαμογελάσετε. Σας το έχω ξαναπεί πως ακόμη και γκριμάτσα γέλιου αν κάνετε, ερεθίζονται οι νευρικές απολήξεις που δίνουν στον εγκέφαλό σας σήματα που είναι πολύ καλά για την υγεία σας. Χαμογελάτε λοιπόν όπου και όποτε μπορείτε, αν δεν σας δίνεται η ευκαιρία να γελάτε πολύ, συχνά. Το ξέρετε άλλωστε πως υπάρχουν σχολές όπου μπορείτε να ασκείστε στο γέλιο. Σας δίνω τις διευθύνσεις που βρήκα στο διαδίκτυο, για δωρεάν συναντήσεις γέλιου. Ίσως να υπάρχουν και άλλες.

Κλάμπ γέλιου:
Κλαμπ Γέλιου Αθήνας. Στο πάρκο δίπλα στο ΗΣΑΠ Θησείου, κάτω από τα δέντρα. Κάθε Τετάρτη 18:00 - 19:30.τηλ. 6977 12 11 66 http://laughter-yoga.gr/laughprogram/
Κλαμπ Γέλιου Αίγινας. Στο Σύλλογο Γυναικών Αίγινας, Βασιλέως Γεωργίου Α’, στο κέντρο της Αίγινας. Κάθε Παρασκευή 18:00-19:00. Τηλ.: 69 77 12 11 66.

Και τώρα τα ανέκδοτά μας:

1.  Συζητούν δύο τύποι:
- Έχω παντρευτεί τρεις φορές, αλλά και οι τρεις γυναίκες μου πέθαναν.
- Σοβαρά; ρωτά ο άλλος. Πώς συνέβη;
- Η πρώτη μου γυναίκα πέθανε από δηλητηριώδη μανιτάρια...
- Τι λες, βρε παιδί μου; Και η δεύτερη;
- Κι εκείνη από δηλητηριώδη μανιτάρια.
- Κοίτα κάτι πράγματα! Και η τρίτη;
- Η τρίτη πέθανε από κάταγμα κρανίου.
- Αλήθεια; Πώς έγινε;
- Ε, δεν ήθελε να φάει τα μανιτάρια!!! 

2. H γυναίκα είναι στο κατώφλι του θανάτου. Ζητάει από τα εφτά παιδιά της να βγούν έξω απο το δωμάτιο και να την αφήσουν για λίγο μόνη με τον άντρα της. Του ψιθυρίζει με μεγάλη προσπάθεια: - Θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι...
- Ναι;
- Ξέρεις... το έβδομο παιδί μας, ο Γιωργάκης...
- Τι;;; δεν είναι δικός μου;
- Οχι, όχι... Αυτός ΕΙΝΑΙ δικός σου....

3. Στο supermarket:
- Βάλε μου μισό κιλό φέτα.
- Είναι 650 να τ αφήσω;
- Αστο και βάλε μου μισό κιλό φέτα !

Με αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.