Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

Η άσκηση στη ζωή μου

 Κοντά σας και πάλι σήμερα με ένα άλλο θέμα. Αυτό της άσκησης. 

Δεν αρκούμαι στη κηπουρική, όσο κι αν την αγαπώ,  γιατί αυτή σταματάει αναγκαστικά τον χειμώνα με τις πολλές βροχές στο νησί.

Ασκούμαι και με άλλους διάφορους τρόπους, καθημερινά σχεδόν. Περισσότερο τον χειμώνα και λιγότερο το καλοκαίρι που υπάρχει και το καθημερινό μπάνιο στη θάλασσα, μια που έχω την μεγάλη ευτυχία να ζω κοντά της.

Κάθε πρωί λοιπόν, κάνω μερικές ασκήσεις με βαράκια για τα χέρια μου, μόλις ξυπνήσω. Φυλάω τα βαράκια που χρησιμοποιώ κοντά στο κρεβάτι μου, για την ευκολία μου. Ξεκίνησα αυτές τις ασκήσεις με βαράκια του ενός κιλού πριν κάποια χρόνια, και σιγά-σιγά, όσο η αντοχή μου μεγάλωνε, αύξησα το βάρος. Τώρα χρησιμοποιώ βάρη των 3 κιλών. Δεν βρήκα κάποιο βίντεο με όλες τις ασκήσεις που εγώ κάνω, για να σας τις δείξω, αλλά σε αυτό το βίντεο του YouTube θα βρείτε αρκετές από αυτές. Παρ' ότι υπάρχουν πολλά βίντεο με ασκήσεις με βάρη για τα χέρια, προσωπικά προτιμώ τις ασκήσεις που μπορεί να κάνει κάποιος ξαπλωμένος στο κρεβάτι (ή το πάτωμα, αν το προτιμάει), γιατί νιώθω πως με αυτόν τον τρόπο αποφεύγω κάποιον τραυματισμό στη μέση μου. 

Επαναλαμβάνω την κάθε άσκηση 12 φορές και κάνω 3 τέτοια σετ των 12 επαναλήψεων, με μικρή διακοπή ανάμεσά τους. Η συνολική διάρκεια άσκησης δεν είναι μεγάλη, μόλις 10 λεπτά, ίσως και λιγότερο. Ωστόσο η ενασχόληση με αυτήν και το μέτρημα το συνεχές των επαναλήψεων που κάνω όσο γυμνάζομαι, είναι ένας γρήγορος διαλογισμός με μία πολύ καλή συγκέντρωση στο σώμα μου, το οποίο νιώθω να ξυπνάει και να λειτουργεί, πράγμα που με γεμίζει συναισθήματα ευγνωμοσύνης...  Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα, είτε γυναίκες είστε είτε άντρες.

Το δεκάλεπτο αυτό θα σας βοηθήσει πολύ στην ημέρα σας, όσο κι αν βιάζεστε να ξεκινήσετε τις υπόλοιπες υποχρεώσεις σας, πιστέψτε με. Αξίζει τον κόπο να βάλετε το ξυπνητήρι σας να χτυπήσει 10 λεπτά νωρίτερα. Αν αποφασίσετε να το κάνετε, θα ήθελα πολύ να με ενημερώσετε για τις αλλαγές που θα φέρει στη ζωή σας. 

Αν δεν έχετε ασκηθεί παρόμοια ποτέ, ξεκινήστε κρατώντας στα χέρια σας μικρές κονσέρβες ή κουτάκια μπύρας ή αναψυκτικών που υπάρχουν στο σπίτι σας. Όσο ασκείστε και νιώθετε πως αντέχετε μεγαλύτερο βάρος, προχωρήστε στην αγορά μεγαλύτερων βαρών και θα τα ξαναπούμε... 

Με αγάπη


1 σχόλιο:

Aviator είπε...

Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο για να δημιουργήσετε μια τόσο ενημερωτική και ευχάριστη ανάγνωση. Εξερευνήστε την ιστορία και το υπόβαθρο του Aviator μέσω του blog μας.

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.