Κυριακή, 4 Ιουνίου 2017

Το ξέρετε ότι... (103)

Η κατανάλωση ω3 λιπαρών οξέων (που υπάρχουν σε αφθονία σε ψάρια όπως σαρδέλες, γαύρος, ρέγκα, μπακαλιάρος, σκουμπρί, σολομός και φυτικές τροφές όπως λιναρόσπορος, σπανάκι, καρύδια) βελτιώνουν όχι μόνον την καρδιαγγειακή λειτουργία αλλά και την αιμάτωση του εγκεφάλου σε περιοχές που έχουν σχέση με την μνήμη, την μάθηση και την άνοια και προστατεύουν από την νόσο Αλτζχάιμερ ;


Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.