Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Κινηθείτε!

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Για τα οφέλη της άσκησης σας μιλάω συχνά σε αυτήν την ιστοσελίδα, γιατί με την άσκηση μεταβολίζονται οι ορμόνες του στρες και δεν μένουν αυτές μέσα στο σώμα να βλάπτουν την υγεία μας, ενώ συγχρόνως, λειτουργούν καλύτερα μυς και αρθρώσεις, ακόμη και ο εγκέφαλος.

Έχουμε πει πολλές φορές πως και στη μεγάλη ηλικία, εάν αρχίσει κάποιος να ασκείται, θα ζήσει καλύτερα τα υπόλοιπα χρόνια του από αυτούς που δεν ασκούνται. Το «καλύτερα» αυτό δεν αφορά μόνον το σώμα, αλλά και την λειτουργία του εγκεφάλου μας.

Πρόσφατη έρευνα έδειξε, πως η άσκηση βοηθάει στην πρόληψη από την άνοια και την νόσο Αλτσχάιμερ. Οι ερευνητές διαπίστωσαν πως τα άτομα που κάνουν καθιστική ζωή οδηγούνται στη νόσο Αλτσχάιμερ με μεγαλύτερη συχνότητα ακόμη
και από τα άτομα που έχουν το γνωστό γονίδιο της νόσου αυτής ( το APOE e4).
Το σώμα μας δεν είναι φτιαγμένο για ξεκούραση. Είναι φτιαγμένο για κίνηση. Αυτό μαρτυρούν οι τόσες πολλές αρθρώσεις μας (360!!!) και οι 700 σκελετικοί μύες μας.

Η ξεκούραση χρειάζεται μετά από άσκηση ή οποιαδήποτε άλλη σωματική εργασία, αλλά η συνεχής ξεκούραση, βλάπτει και δεν ωφελεί τον οργανισμό.

Προσέξτε λοιπόν φίλες και φίλοι μου τον τρόπο που ζείτε. 
Μην αποφεύγετε το περπάτημα και το ανεβοκατέβασμα κάποιας σκάλας, όποια ηλικία και αν έχετε.  
Μην αφήνετε μικρά προβλήματα κινητικά να σας ακινητοποιούν, γιατί τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα όσο περνάει ο καιρός. Η καθιστική ζωή βλάπτει το σώμα, χαλαρώνει του μυς και κάνει πιο δυσκίνητες τις αρθρώσεις. Αποφύγετέ την, λοιπόν, όσο μπορείτε περισσότερο.
Κινηθείτε συχνά, ακόμη και μέσα στο σπίτι. Ακόμη και 10-15 λεπτά άσκησης  την ημέρα, μπορούν να μειώσουν τις πιθανότητες εμφάνισης άνοιας. Μην το παραβλέπετε!

Με αγάπη

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.