Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Μακαρονάδα με πράσινα λαχανικά (10)

Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Την ξέρετε την παροιμία που λέει "όποιος έχει πολύ πιπέρι βάζει και στα λάχανα"; την εφάρμοσα σήμερα εγώ. Μόνο που την μετέτρεψα σε " όποιος έχει πολλά μήλα τα βάζει και στα μακαρόνια" !
Ήθελα να φάω μακαρονάδα και βγήκα στον κήπο να βρω κάτι για να την νοστιμέψω. Δυστυχώς τον λαχανόκηπο οι πρόσφατες καταιγίδες στο νησί μας τον έχουν διαλύσει, οι ντομάτες τελείωσαν, και τα μόνα που βρήκα ήταν δύο μικρά κολοκυθάκια και μερικά σέσκουλα που δεν πρόλαβαν να τα φάνε τα σαλιγκάρια που έχουν πνίξει αυτή την εποχή τον κήπο. Το μάτι μου καθώς προχωρούσα προς το σπίτι έπεσε και στη μικρή μηλιά μου, η οποία εφέτος είχε την τιμητική της στον κήπο. Μου έδωσε πολλά κιλά νοστιμότατα γλυκά πράσινα μήλα. Ένα από αυτά είχε ξεμείνει ακόμη σε ένα κλαδί και το έκοψα και αυτό. Πράσινο είναι και αυτό σκέφτηκα, γιατί όχι ; Θα το βάλω και αυτό μαζί με τα υπόλοιπα πράσινα λαχανικά... 
Επιτυχία! δοκιμάστε την και εσείς αυτή την μακαρονάδα και πείτε μου τις εντυπώσεις σας. Δεν την νοστιμίζει πολύ η ξινόγλυκη γεύση του μήλου που λιώνει στο στόμα; μπορείτε βέβαια να αντικαταστήσετε τα σέσκουλα με σπανάκι, εάν το προτιμάτε.

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ

Μακαρονάδα με πράσινα λαχανικά (2 μερίδες)


1/2 πατέτο μακαρόνια ολικής άλεσης Νο 10
4 κ.σ. λάδι
2-3 σκ. σκόρδο ψιλοκομμένο
8 φύλλα σέσκουλα κομμένα
2 μικρά κολοκυθάκια ψιλοκομμένα
1/2 μήλο πράσινο ψιλοκομμένο (πολύ μικρά κυβάκια)
2-3 κ.σ. σόγια σως


Στο λάδι μαραίνουμε μέχρι να αρχίσει να μυρίζει το σκόρδο και στη συνέχεια ρίχνουμε τα υπόλοιπα λαχανικά. Μόλις μαραθούν όλα λίγο, ρίχνουμε μέσα τα βρασμένα και σουρωμένα μακαρόνια, και την σόγια σως. Ανακατεύουμε καλά και σερβίρουμε με παρμεζάνα.
Καλή σας όρεξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.