Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2010

Υγιεινή διατροφή/γλυκά (1)

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ
Σας μίλησα προχθές λίγο για τα υγιεινά γλυκά και ξέχασα να σας δώσω μία πολύ απλή και εύκολη στην εκτέλεση συνταγή, που θα απογειώσει και γευστικά αλλά και διατροφικά το μικρό γλυκό που όλοι θέλουμε με τον καφέ μας. Μπορείτε να αφήσετε τα παιδιά να βοηθήσουν επίσης και είμαι βέβαιη πως και εκείνα θα λατρέψουν το γλυκάκι, αφού θα έχει σοκολάτα…. Ο συνδυασμός μαύρης σοκολάτας, αμύγδαλου ή καρυδιού και δαμάσκηνου κάνει αυτό το γλυκάκι ένα διατροφικό «must» αφού και τα τέσσερα αυτά συστατικά είναι από τις καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές.

Σε μία λαδόκολλα λοιπόν, απλώνετε ξερά δαμάσκηνα χωρίς κουκούτσι. Tα γεμίζετε με αμύγδαλα ή καρύδια που τα έχετε προηγουμένως ψήσει ( με το φλούδι, το αμύγδαλο) πάλι επάνω σε λαδόκολλα στο φούρνο (στον αέρα) για να καβουρδιστούν και να μοσχομυρίσουν. Το γέμισμα αυτό θα είναι μία πολύ ωραία απασχόληση για τα παιδιά.
Κατόπιν ρίχνετε επάνω από το κάθε δαμάσκηνο μία κουταλιά λιωμένη μαύρη σοκολάτα (περιεκτικότητας 70 – 80% κακάο, είναι η καλύτερη) και αφήνετε να κρυώσουν.
Αν το επιθυμείτε μπορείτε να τα πασπαλίσετε, άλλα με λίγη άχνη ζάχαρη και άλλα με λίγο κακάο για ποικιλία στο μάτι. Τα φυλάτε στο ψυγείο.
Μία παραλλάγή είναι, να αφήσετε τα δαμάσκηνα άδεια και όταν ρίξετε τη σοκολάτα, όσο είναι ακόμη μαλακή, να τη πασπαλίσετε με ψιλοκομένα τα καρβουδισμένα αμύγδαλα ή καρύδια.

Δύο τέτοια γλυκάκια πιστεύω πως είναι ικανά να λιγοστέψουν την ανάγκη σας για γλυκό και συγχρόνως βοηθούν πολύ να αντιμετωπίσετε τα στρες της ζωής με τις αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχουν.

Enjoy…..
Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.