Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

Το στρες στη ζωή μου (Οι υποθέσεις)

Γεια σας

Αμυγδαλιά 2022

Στη δεύτερη ετούτη συνάντησή μας θα σας μιλήσω για το πόσο χρόνο και ενέργεια χάνουμε κάνοντας υποθέσεις στη ζωή μας, που οι περισσότερες από αυτές αποδεικνύονται άχρηστες και λανθασμένες τελικά, αφήνοντάς μας μόνον το στρες των αρνητικών συναισθημάτων…

Χρειάζεται πολλή δουλειά ο κήπος, όπως οι περισσότεροι θα ξέρετε ετούτη την εποχή. Η γέρικη αμυγδαλιά μου άνθισε και πάλι αυτές τις μέρες, θυμίζοντάς μου πως η άνοιξη πλησιάζει... Τα δέντρα τα οπωροφόρα πρέπει να κλαδευτούν (αν ο κήπος είναι μικρός και χρειάζεται να ελεγχθεί το ύψος τους), οι θάμνοι  να καθαριστούν από τα ξερά ή καμένα από το κρύο του χειμώνα κλαδιά τους, πολυετή φυτά χρειάζονται αραίωμα κ.λπ.

Μοσχεύματα

Είναι επίσης η κατάλληλη εποχή για να φτιάξει κάποιος μοσχεύματα, αν θέλει να πολλαπλασιάσει τα φυτά του κήπου του και να έχει έτοιμα φυτά σε γλάστρες για δώρα σε άλλους φίλους λάτρεις της κηπουρικής.

Όση αγάπη και αν έχω για την κηπουρική, και όσο και αν καταναλώνω ώρες στην φροντίδα του κήπου μου, υπάρχουν πράγματα που μόνη μου δεν μπορώ να κάνω και χρειάζομαι βοήθεια. Και αυτήν μου την προσφέρει εδώ και κάποιο καιρό ο Γιάννης.

Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν πήρα τηλέφωνο τον Γιάννη για να κανονίσουμε να έρθει να με βοηθήσει στον κήπο. Μου απάντησε πως θα ερχόταν την Πέμπτη.  Η μέρα αυτή που έχω βοήθεια στον κήπο είναι για μένα πάντα πολύ σημαντική, γι αυτό ξυπνάω νωρίς, ώστε να έχω προλάβει να κάνω τις απλές γυμναστικές ασκήσεις που κάνω κάθε πρωί και να έχω πάρει το πρωϊνό μου πριν έρθει ο άνθρωπος που με βοηθάει, γιατί εργάζομαι κι εγώ πάντα δίπλα του, υποδεικνύοντάς  του τι θέλω να κάνει εκείνος και βοηθώντας τον όσο μπορώ στις πιο απλές δουλειές.

Η Πέμπτη έφτασε, οι ώρες περνούσαν αλλά ο Γιάννης δεν φαινόταν…

Όταν κατά τις 10,00 τον πήρα τηλέφωνο για να δω τι συμβαίνει μου απάντησε πως είχε χαλάσει το αυτοκίνητό του και βρισκόταν στο συνεργείο. Θα ερχόταν την επομένη…

Την επομένη όμως, η ώρα περνούσε και πάλι και ο Γιάννης δεν φαινόταν… Στο τηλεφώνημά μου απάντησε πως βρισκόταν στο συνεργείο για να παραλάβει το αυτοκίνητο και θα ερχόταν λίγο αργότερα. Μία ώρα περίπου μετά, χτυπάει το κινητό μου μόνον μία φορά, και βλέπω πως ήταν κλίση από τον Γιάννη. Φαντάστηκα πως με πήρε κατά λάθος προσπαθώντας να πάρει κάποιο άλλο τηλέφωνο και δεν ασχολήθηκα με το θέμα περισσότερο.

Η ώρα περνούσε όμως, και ο Γιάννης δεν φαινόταν και πάλι… Συζητώντας το θέμα με μία φίλη που πήρε τηλέφωνο εκείνο το πρωϊνό, άρχισε να μου λέει τα δικά της παράπονα για τους κηπουρούς που κατά καιρούς είχε για τον δικό της κήπο, πόσο κοροϊδεύουν, πόσο ασυνεπείς είναι και χίλια δυο άλλα αρνητικά σχόλια… Κάναμε αρκετές υποθέσεις για το τι συνέβαινε, όλες αρνητικές…

Επειδή μετά από αυτό το τηλεφώνημα της φίλης μου ένιωθα πως είχε δημιουργηθεί μέσα μου έντονο αρνητικό συναίσθημα που δεν ήθελα με τίποτα να συνεχίσω να νιώθω, αποφάσισα να πάρω εγώ για άλλη μια φορά τον Γιάννη στο τηλέφωνο να ρωτήσω τι συμβαίνει, αντί να κάθομαι να κάνω σχόλια και σκέψεις αρνητικές για κείνον.

Και ο Γιάννης μου απάντησε:

-Σας έκανα μία αναπάντητη κλήση κα Ελένη γιατί δεν είχα μονάδες στο κινητό μου πριν από αρκετή ώρα. Περίμενα να με πάρετε πίσω εσείς για να σας πω ότι θα αργούσε το συνεργείο να τελειώσει με το αυτοκίνητό μου και πως θα έρθω αύριο νωρίς τελικά…

Τόσα άχρηστα λόγια, τόσες αρνητικές σκέψεις, τόση αρνητική κριτική για ανθρώπους που ελάχιστα γνωρίζουμε για τη ζωή και τις ανάγκες τους, τόσο στρες για τον οργανισμό μας, μόνο και μόνο επειδή κάνουμε υποθέσεις αντί να ρωτήσουμε αυτό που θέλουμε, προκειμένου να πάρουμε μία απάντηση που θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα.

Ο Μεξικανός γιατρός Μιγκουελ Ρούιζ στο εκπληκτικό μικρό βιβλίο του με τον τίτλο «Οι 4 συμφωνίες» συμβουλεύει «Μη κάνετε υποθέσεις»… Είναι χάσιμο χρόνου και ενέργειας. Ρωτήστε αυτό που θέλετε, ζητήστε αυτό που θέλετε… Δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να σκέφτεται όπως εσείς και να συμπεριφέρεται όπως εσείς επιθυμείτε. Είναι ένας διαφορετικός άνθρωπος με διαφορετικές εμπειρίες και διαφορετικές πεποιθήσεις και απόψεις. Αποδεχθείτε την διαφορετικότητα με ανοχή και αγάπη.

ΡΩΤΗΣΤΕ ότι θέλετε!  ΖΗΤΕΙΣΤΕ ότι θέλετε! ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ!

Το στρες καιροφυλακτεί πίσω από κάθε αρνητικό συναίσθημα. Μην το ξεχνάτε!

Με αγάπη


  • Μη διστάζετε να σχολιάσετε τα όσα γράφω. Από τα σχόλια μπορεί να βοηθηθεί κάποιος περισσότερο απ' ότι από τα δικά μου γραπτά. Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.