Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

Η σκέψη της ημέρας


Γεια σας φίλες και φίλοι μου
Ύστερα από την έντονη κόπωση των τελευταίων ημερών, μία ίωση ήρθε να με αναγκάσει να μείνω στο κρεβάτι για να κάνει το κορμί μου αυτό που καιρό μου ζητούσε και το ανέβαλα, συνεχώς. Να βρει την ευκαιρία να αποστασιοποιηθεί από όλα και όλους και να μείνει σε σιωπή. Δωδεκάωρα ύπνου ακολούθησαν το ένα το άλλο επί μέρες, προς μεγάλη μου έκπληξη. Και χθες το πρωί, ανοίγοντας τα μάτια μου μία σκέψη σαν αστραπή γεννήθηκε στο νου μου. Τη θεώρησα πολύ σημαντική και σας την καταθέτω, ξέροντας πως πολλοί ίσως γελάσουν μαζί μου.

Η σκέψη της ημέρας

Μήπως η επιστήμη της φυσικής πρέπει να μετονομαστεί σε «νοητική επιστήμη»  ή κάπως έτσι, αφού οι μετρήσεις που γίνονται ανά τους αιώνες από μαθηματικούς και φυσικούς για τη λειτουργία αυτού που ονομάζουμε «φύση» και «σύμπαν» δεν είναι παρά μετρήσεις που αφορούν το πώς ο νους μας με εκπληκτικό μαθηματικό τρόπο δημιουργεί την εικονική πραγματικότητα στη οποία ζούμε και ονομάζουμε «σύμπαν» από το «σημείο μηδέν» (το πεδίο, δηλαδή, των πληροφοριών) ;

2 σχόλια:

ElenK είπε...

Πολύ ενδιαφέρον... αλλά κ δυσνόητο.. Ωραίο θέμα για ανάλυση κ ερμηνεία. καλή Κυριακή

Σταθης είπε...

Ομολογω οτι δεν καταλαβα τον συλογισμο σας.Παντως περαστικα

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.