Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Πλάτων, περί σωφροσύνης και θεραπευτικής...


Δεκαπέντε χρόνια τώρα έχω κάνει τόσο κόπο να συγκεντρώσω όλες τις ερευνητικές επιστημονικές πληροφορίες που αφορούν την δημιουργία της ασθένειας στον οργανισμό. Έκανα τον κόπο να γράψω τα συμπεράσματά μου σε τρία, μέχρι τώρα, βιβλία, έχω βοηθήσει αρκετά άτομα να βελτιώσουν την υγεία και τη ζωή τους με σεμινάρια, ομαδικές και ατομικές συνεδρίες και όμως οι συνάδελφοί μου, ακόμη και οι φίλοι μου ανάμεσά τους, δεν αλλάζουν καθόλου τις θεραπευτικές τους συμβουλές, παραμένοντας πιστοί σε όσα διδαχθήκαμε στο πανεπιστήμιο και σε όσα ακούν από τις φαρμακευτικές εταιρείες στο ιατρείο τους ή σε συνέδρια.

Διαβάζοντας τυχαία σήμερα αυτό το άρθρο με τα λόγια που ο Πλάτων έβαλε στο στόμα του Σωκράτη (συνομιλία με τον Χαρμίδη) περί υγείας, σκέφτηκα έκπληκτη πόση δύναμη πρέπει να κρύβει μέσα της η αγάπη για το χρήμα, αφού κατάφερε την επιστήμη μέσα σε όλους αυτούς τους αιώνες, με την ανάπτυξή της, να αγνοήσει τόση σοφία και να λοξοδρομήσει έτσι ώστε να προσπαθεί, χρόνια τώρα, να μας πείσει πως μπορεί ο άνθρωπος με ένα χάπι να επαναφέρει την αρμονία και την τάξη σε έναν μαγικό κόσμο σαν τον ανθρώπινο οργανισμό... 

Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε όλη τη συνομιλία εδώ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.