Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Ερασιτέχνης κηπουρός /Λαχανόκηπος (23)

Γεια σας φίλες και φίλοι 
Η χαρά μου δεν περιγράφεται που βλέπω να κλείνουν και να σχηματίζονται τα πρώτα μου λαχανάκια στον κήπο! Είναι η πρώτη φορά που φύτεψα λάχανα και ακόμη δεν το πιστεύω πως θα αξιωθώ να φάω λάχανο μεγαλωμένο από τα χέρια μου. Είμαι περίεργη να δω τη διαφορά στη γεύση και την σύστασή του όταν θα το κόψω...
Παρ΄ότι όπως βλέπετε οι κάμπιες πρόλαβαν και τράφηκαν καλά επάνω στα φύλλα τους και τα έκαναν πράσινες δαντέλες, μέχρι να τα ψεκάσω με ένα φάρμακο για βιολογικές καλλιέργειες που μου έδωσε ο γεωπόνος, ωστόσο τελικά τα κατάφερα. Θα φάω λάχανα από τον κήπο μου!...

Διάβασα μάλιστα κάπου, νομίζω στην ιστοσελίδα του Πελίτι στο facebook, πως εξ ίσου καλό γι αυτές τις κάμπιες είναι και το πυκνό τσάι φτιαγμένο από τα ασημένια φύλλα του φυτού Αρτεμίσσια. Θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά, μια που υπάρχουν πολλά τέτοια φυτά στον κήπο μου.
Στο διπλανό παρτέρι, μεγαλώνουν επίσης αρκετά καλά και τα μπρόκολα και τα κουνουπίδια μου, όπως βλέπετε. Ξεπρόβαλαν ήδη και σε αυτά τα μικρά λουλουδένια κεφαλάκια τους. Μεγάλη ευτυχία!...
Τώρα μάλιστα που δοκίμασα και έφτιαξα μια σαλάτα με ωμό κουνουπίδι, μπρόκολο και καρώτο και έγινε νοστιμότατη, (ταιριάζει πολύ ωραία σε σάντουιτς με σολομό ή και γαλοπούλα για όσους τρώνε κρέας), δεν βλέπω την ώρα να κόψω τα πρώτα μου μπροκολάκια και να απολαύσω μια τόσο υγιεινή και αποτοξινωτική διατροφική πρόταση...
Η συνταγή είναι απλούστατη. Βάζετε στο μούλτι εναλλάξ, καρώτο, μπρόκολο και κουνουπίδι και τα ψιλοκόβετε όσο θέλετε. Τα βάζετε σε μια σαλατιέρα μαζί με  μαϊντανό ψιλοκομμένο κα τα περιχύνετε με ένα αβοκάντο και ένα γιαούρτι πρόβιο-κατσικίσιο (2% λιπαρά) που τα έχετε χτυπήσει και αυτά στη συνέχεια στο μούλτι, μαζί με ένα κρεμμύδι, λίγο λάδι, λεμόνι, μουστάρδα και αλάτι.
Με αγάπη  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.