Κυριακή 28 Απριλίου 2019

Μανιτάρια πλευρώτους πανέ

Χρόνια πολλά και καλά σε όλες και όλους!
Σήμερα, Κυριακή του Πάσχα, δεν έφαγα το πατροπαράδοτο αρνί της σούβλας. Αυτή η εικόνα του αρνιού που σιγοψήνεται στη σούβλα είναι κάτι που μου χάλαγε τη διάθεση από παιδί και ποτέ δεν απόλαυσα τη γεύση του ψημένου αρνιού, όσο και αν φαίνεται παράξενο σε πολλούς. Μου άρεσε, όμως, πολύ το κοκορέτσι...
Εγώ πάντως, δοκίμασα σήμερα μία συνταγή με μανιτάρια πλευρώτους, που έγιναν πολύ νόστιμα. Μου θύμισαν κάτι μυαλά πανέ, που έτρωγα στα νιάτα μου, αλλά σε πολύ νοστιμότερη έκδοση... Δοκιμάστε τα, αξίζει τον κόπο.

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΟΥ 
Μανιτάρια πλευρώτους πανέ

Λαχανικά

Μανιτάρια πλευρώτους πανέ

Υλικά μαρινάτας: 
Μουστάρδα
Λάδι
Λεμόνι
Σκόρδο λιωμένο
Μίγμα μπαχαρικών για μπάρμπεκιου
Μπούκοβο καυτερό
Αλάτι, πιπέρι

Υλικά για το πανάρισμα:
Αυγό και παξιμάδια τριμμένα 

Ανακατεύω τα υλικά της μαρινάτας (να έχει αρκετή μουστάρδα, ώστε να μην είναι πολύ νερουλή η μαρινάτα) και αλείφω με το μείγμα τα μανιτάρια. Τα αφήνω 1-2 ώρες να μαριναριστούν. Στη συνέχεια τα βουτάω στο χτυπημένο αυγό και μετά στο παξιμάδι (να σκεπαστούν καλά) και τα τηγανίζω σε λάδι που έχει κάψει, μαζί με λίγο φρέσκο βούτυρο. 

Συνοδευτικό: πουρές από πατάτα και κόκκινη γλυκοπατάτα στον ατμό, ανακατεμένος με ψιλοκομμένο κρεμμύδι που έχω αφήσει για λίγα λεπτά σε καυτό νερό με λίγο ξύδι και μετά το έχω στύψει καλά, μαϊντανό, αλάτι, πιπέρι, λεμόνι, λάδι.

Καλή σας όρεξη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.