Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Ερασιτέχνης κηπουρός/ λαχανόκηπος (26)

Τι κάνετε αυτόν τον καιρό φίλες και φίλοι ερασιτέχνες κηπουροί; Φυτέψατε τα λαχανικά σας;
Εγώ δεν το έκανα ακόμη, γιατί ο καιρός εδώ στο νησί μας είναι άστατος και φοβάμαι πως θα μου τα καταστρέψει. Θα περιμένω μετά το Πάσχα λοιπόν να δω τα παρτέρια μου γεμάτα νεαρά φυτά.
Τα σποράκια από τις παραδοσιακές Κερκυραϊκές ντομάτες μου που φύλαξα πέρυσι, μεγαλώνουν ακόμη μέσα στα μικρά τους γλαστράκια, και είναι ακόμη πολύ τρυφερά και μικρά για να φυτευθούν στο χώμα του κήπου.
Ωστόσο παρά το χαλάζι που έπεσε πριν λίγο καιρό, τρώω ακόμη σαλάτες υγιεινές από τα αράντιστα και απολύτως βιολογικά μεγαλωμένα μαρουλάκια μου, τη ρόκα μου (που άνθισε και πλησιάζει στο τέλος της ζωής της) τα αντίδια και διάφορα άλλα χορταρικά που υπάρχουν στα παρτέρια μου. 
Ενώ οι αγκιναριές μου εξασφαλίζουν ακόμη ένα γεύμα κάθε εβδομάδα με αγκινάρες που λιώνουν (κυριολεκτικά) στο στόμα, με μόνον 10 λεπτά μαγειρέματος, Δεν παραπονιέμαι λοιπόν...
Οι πορτοκαλιές μου γέμισαν ανθούς και η μυρωδιά τους μαζί με τον ήχο από το βουητό των μελισσών που τρέφονται επάνω τους με κάνει να νιώθω πολύ έντονα ευγνωμοσύνη για την τύχη που έχω να απολαμβάνω τόσο έντονα την μαγεία που η ζωή μας επάνω σε τούτον τον πλανήτη κρύβει...
Τα δαμάσκηνα μεγαλώνουν, όπως βλέπετε, σιγά-σιγά επάνω στο μικρό μου δεντράκι, καθώς και οι βανίλιες, αν και χτυπημένα από το χαλάζι που έπεσε πριν λίγο καιρό τελείως ξαφνικά. Δεν βλέπω την ώρα να τα γευτώ και να φτιάξω νοστιμότατες μαρμελάδες με τη ζουμερή τους σάρκα... 
Άνθισαν και η μηλιές... ενώ πιο κάτω,  ετοιμάζεται να ανθίσει και η ρίγανη...΄
Όσο ακόμη δεν έχουμε πολλές ζέστες και δεν με παιδεύει το καθημερινό πότισμα, μπορώ να πω με ηλικρίνεια πως απολαμβάνω πολύ περισσότερο τον κήπο. Έχω την άνεση να τον παρατηρώ, να σκαλίζω, να ξεχορταριάζω, να μυρίζω να χαϊδεύω και να μιλάω με τα φυτά μου χωρίς έναν ήλιο δυνατό να με ζαλίζει από ψηλά και να με κάνει να ιδρώνω. 
Κάθε εποχή έχει όμως τα καλά της και δεν πρέπει να παραπονιέμαι. Αρκεί να είναι γερός κανείς να την απολαμβάνει... 
Και όπως πολλές φορές έχουμε πει, η κηπουρική είναι μία πολύ καλή άσκηση τόσο για το σώμα όσο και για την ψυχή.
Κ Α Λ Η      Α Ν Α  Σ Τ Α Σ Η 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.