Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Υγιεινές συνταγές/ Ζυμαρικά (8)

Γεια σας
Μια πολύ γρήγορη, εύκολη και υγιεινή μακαρονάδα έκανα πριν λίγες ημέρες και τη φωτογράφισα να σας την δείξω. Δοκιμάστε την είναι πολύ νόστιμη. Συνοδέψτε την εάν θέλετε με λίγο πεκορίνο τριμμένο ή φέτα. 

*Το πεκορίνο, επειδή γίνεται από γάλα προβάτων, θεωρείται πιο υγιεινό ανάμεσα στα κίτρινα τυριά.


Μακαρόνια με κουνουπίδι και καρώτο

Μακαρόνια ολικής άλεσης (10 νούμερο)
Κουνουπίδι κομμένο σε μικρά μπουκετάκια
Καρώτο κομμένο σε λουρίδες (με το εργαλείο που καθαρίζουμε πατάτες) 
Κολοκυθόσποροι καθαρισμένοι, ή ηλιόσποροι
Σκόρδο (μία μεγάλη σκελίδα για κάθε πιάτο ψιλοκομμένο ή τριμμένο) 
Τζίτζερ (κύβος 1εκ. Χ1 εκ. για κάθε πιάτο, τριμμένο)
Κύβος λαχανικών (προαιρετικός)
Λάδι (2 κ.σ. για κάθε πιάτο)

*Οι ποσότητες των λαχανικών είναι ανάλογες με τα γούστα σας.


Βράζουμε τα μακαρόνια σε αλατισμένο νερό και τα σουρώνουμε. Στο μεταξύ, σε τηγάνι, γουόκ ή κατσαρόλα βάζουμε το λάδι  (ή τον ζωμό λαχανικών, εάν θέλετε το φαγητό σας πιο ελαφρύ) και μαραίνουμε εκεί το σκόρδο και το τζίτζερ. Στη συνέχεια προσθέτουμε τo κουνουπίδι και τα καρώτα και τα μαραίνουμε και αυτά ελαφρά. Βάζουμε στο μίγμα τα σουρωμένα μακαρόνια, ανακατεύουμε για λίγο  με τα υπόλοιπα υλικά, προσθέτουμε και τους σπόρους, και σερβίρουμε με λίγο χοντροτριμμένο πιπέρι.
Καλή σας όρεξη

*Αν δεν σας αρέσει τόσο ωμό το κουνουπίδι, ζεματίστε το για λίγο σε βραστό νερό πριν το ρίξετε στο λάδι, ή τον ζωμό λαχανικών.
Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθύνης


Κάθε ιατρική πληροφορία που δημοσιεύεται σε αυτή την
ιστοσελίδα δεν μπορεί να χρησιμεύσει σαν υποκατάστατο ιατρικής συμβουλής και θα
πρέπει πάντα να συμβουλεύεστε σχετικά τον
γιατρό σας, που γνωρίζει την συνολική κατάσταση της υγείας σας.